کد خبر : 1964805 | 21 شهریور 1402 ساعت 00:05 | 24.3K بازدید | 12 دیدگاه

بعد از آن شب تلخم محبت‌ها اوج گرفت

برزیلی‌ها اشک‌های ریچارلیسون را پاک کردند

بازیکنان تیم ملی برزیل به حمایت از ریچارلیسون پرداختند که پس از ناکامی در گلزنی مقابل بولیوی با چشمان گریان زمین بازی را ترک کرد.

برزیلی‌ها اشک‌های ریچارلیسون را پاک کردند

به گزارش "ورزش سه"،  قهرمان 5 دوره جهان در اولین دیدار خود در دور انتخابی جام جهانی 2026 موفق شد بولیوی را با نتیجه 5-1 شکست دهد. ریچارلیسون با وجود پیروزی پر گل تیمش در این دیدار شب تلخی را پشت سر گذاشت.

این مهاجم 26 ساله دو فرصت سوزی بزرگ در نیمه اول این دیدار داشت و در نیمه دوم تعویض شد؛ او که از عملکرد خود بسیار ناراحت بود در حین ترک زمین با چشمانی اشکبار توسط دوربین‌ها شکار شد.

1923799

متئوس کُنیا، مهاجم وولورهمپتون، در گفت و گو با یک شبکه برزیلی اعلام کرد که او و خانواده‌اش در پایان بازی با بولیوی به دلجویی ریچارلیسون پرداخته‌اند.

او به UOL گفت: "خانواده‌ام کنارم بودند، آنها قبل از همه رفتند و او را در آغوش گرفتند چرا که به خوبی این وضعیت را درک می‌کردند."

متئوس کُنیا در مورد فرصت سوزی‌های ریچارلیسون گفت: "هر انسانی اشتباه می‌کند و این کاملا طبیعی است. مهم‌ترین نکته موفقیت تیم ملی است و همه وظیفه داریم که برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. ریچارلیسون بازیکن بزرگی است و در عین حال ما دو تا دوست صمیمی هستیم. من دوست دارم او همیشه در بهترین فرم خود باشد."

1923800

هواداران تیم ملی برزیل نیز روز گذشته استقبال بسیار گرمی از ریچارلیسون در هتل داشتند و مهاجم تاتنهام نیم ساعت صرف امضا دادن و گرفتن عکس یادگاری کرد تا مشخص شود همه حامی او هستند. فرناندو دینیز، سرمربی تیم ملی برزیل، با اشاره به این موضوع گفت: "این جو نشان دهنده محبت و علاقه برزیلی‌ها نسبت به ریچارلیسون است."

دیدگاه‌ها