کد خبر : 1964815 | 21 شهریور 1402 ساعت 00:46 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

لوئیس روبیالس را دیگر هیچ کس قبول ندارد

سرمربی اسپانیا رفاقتش با رئیس جنجالی را منکر شد!

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، به انبوهی از سوالات در مورد لوئیس روبیالس واکنش نشان داد.

سرمربی اسپانیا رفاقتش با رئیس جنجالی را منکر شد!

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پس از جنجال لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در فینال جام جهانی زنان 2023، لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی فوتبال مردان این کشور از اظهارنظر در این مورد اجتناب و سعی کرد تا این گونه نشان دهد که حواشی اخیر تاثیری روی تیمش نداشته است.

در آستانه بازی با تیم ملی قبرس در انتخابی یورو 2024 ادعاهایی مبنی بر اینکه رسوایی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و حواشی مربوط اردوی تیم ملی مردان این کشور را نیز تحت الشعاع قرار داده است. لوئیس دلافوئنته اما با رد این ادعاها تاکید کرد که تیمش بعد از پیروزی 7-1 مقابل گرجستان به دنبال کسب یک نتیجه خوب دیگر است.

تیم ملی اسپانیا در حال حاضر با 2 بازی و 9 امتیاز کمتر از اسکاتلند (15 امتیازی) در مکان دوم جدول رده بندی گروه اول انتخابی یورو 2024 حضور دارد و امشب از ساعت 22:15 در چهارمین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف قبرس خواهد رفت.

1918841

دلافوئنته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در مورد استعفای روبیالس و تاثیر آن در اردوی تیمش گفت: "تمرکز ما فقط روی فوتبال معطوف شده است و در یک فضای کاملا ایزوله خود را آماده بازی‌ها می‌کنیم. ما به عنوان یک تیم حرفه‌ای وظیفه داریم که روی مسائل داخل زمین تمرکز کنیم. من برای تصمیمی که گرفته شده احترام قائلم."

دلافوئنته ماه گذشته به دلیل حمایت از روبیالس که پس از مواجه شدن با انتقادات گفته بود استعفا نمی‌دهد مورد خشم افکار عمومی قرار گرفته بود. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با قبرس با انبوهی از سوالات در مورد رئیس فدراسیون سابق مواجه شد و ترجیح داد خیلی در این مورد صحبت کند. 6 سوال از 7 سوالی که در کنفرانس امروز از سرمربی اسپانیا پرسیده شد در مورد روبیالس بود.

دلافوئنته برای اینکه دیگر بهانه دست کسی ندهد گفت: "من 11 سال است که با فدراسیون فوتبال اسپانیا کار می‌کنم. از خیلی وقت پیش از اینکه روبیالس رئیس شود اینجا بودم چون یک مربی فوتبال هستم. از همه کسانی که در این راه کمکم کردند تشکر می‌کنم اما هیچ کسی چیز خاصی به من نداده و بخاطر شایستگی‌هایم اینجا هستم. در این مدت هم صحبتی با روبیالس نداشته‌ام!"

دیدگاه‌ها