کد خبر : 1964829 | 21 شهریور 1402 ساعت 01:29 | 42.5K بازدید | 18 دیدگاه

پیشنهاد فلیکس ماگات به فدراسیون:

من گزینه خوبی برای هدایت آلمان هستم!

فلیکس ماگات، با استقبال از هدایت تیم ملی آلمان، تاکید کرد که می‌تواند مربی موفقی برای مانشافت باشد.

من گزینه خوبی برای هدایت آلمان هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک کمتر از 24 ساعت بعد از شکست 4-1 تیم ملی آلمان مقابل ژاپن از سمت خود برکنار شد و اینک گمانه زنی‌های زیادی در مورد جانشین او وجود دارد. فلیکس ماگات، سرمربی کهنه کار بوندس‌لیگا معتقد است که او کاندیدای خوبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی آلمان است.

او با اعلام آمادگی برای قبول هدایت تیم ملی آلمان به اسکای اسپورت گفت: "من نمی‌دانم معیارهای فدراسیون فوتبال آلمان برای انتخاب سرمربی چیست. اما به نظرم واضح است که آنها اکنون نیاز فوری به کسی دارند که بتواند این تیم از هم پاشیده را دوباره دور هم جمع کرده و از تواناهایی‌هایش استفاده کند."

دیتمار هامان، ملی پوش سابق فوتبال آلمان پیش از این با استقبال از احتمال سرمربیگری ماگات گفته بود: ما کنون با فردی مقتدر و با تجربه بالا نیاز داریم و من تمام تلاشم را برای به روی کار آمدن نفراتی چون ماگات یا ماتیاس سامر انجام می‌دهم.

1923846

از یورگن کلوپ به عنوان گزینه ایده آل آلمانی‌ها یاد می‌شود اما راضی کردن لیورپول برای جدایی این مربی کار بسیار سختی است که در مقطع فعلی به غیرممکن میل می‌کند. یولیان ناگلزمان که بعد از برکناری از هدایت بایرن هیچ کاری قبول نکرده دیگر گزینه جدی آلمانی‌هاست و این نشان می‌دهد که آنها بیشتر به دنبال گزینه‌های جوان هستند تا گزینه‌هایی چون فلیکس ماگات که به عقیده خیلی‌ها دیگر از علم لازم در فوتبال امروزی برخوردار نیستند.

دیدگاه‌ها