کد خبر : 1964832 | 21 شهریور 1402 ساعت 06:18 | 47.5K بازدید | 43 دیدگاه

شرط رئال برای جذب امباپه: خودت بیا!

رئال مادرید همچنان قصد دارد تابستان آینده کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد، اما قصد ندارد با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شود.

شرط رئال برای جذب امباپه: خودت بیا!

به گزارش "ورزش سه"، سفیدها در تابستان امسال از مذاکره با پاری سن ژرمن خودداری کردند، حتی زمانی که طرف پاریسی با ستاره تیمش دچار مشکلات جدی بود. امباپه و پاری سن ژرمن از آن زمان تنش‌ها را کاهش داده‌اند و این مهاجم به میادین بازگشته است و گفته می‌شود در حال مذاکره بر سر یک قرارداد جدید هستند.
این قرارداد جدید قرار است شامل یک بند فروش باشد که به امباپه اجازه می‌دهد در صورت خواست خودش با مبلغ کمی از تیم جدا شود، اما همچنان مقداری پول برای PSG به ارمغان بیاورد. با این حال اسپورت می‌گوید رئال مادرید در حال دستیابی به توافق پیش قراردادی برای امباپه در ژانویه است.

1921935

گفته می‌شود که رئال مادرید حداقل در این تابستان، مایل بوده تا 230 میلیون یورو برای امباپه بابت دستمزد و امضای قرارداد خرج کند تا او را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. اما رئال حاضر نیست با تیم پاریسی وارد درگیری‌های بیشتری بشود. امباپه تاکنون در برابر فشار پاری سن ژرمن برای امضای قرارداد جدید مقاومت کرده است، اما رئالی‌ها پس از اینکه در تابستان سال گذشته توسط امباپه نقره داغ شدند، به جای تکیه بر قول او این بار به دنبال توافق کتبی خواهد بود.
رئال مادرید به وضوح راه را برای امباپه باز کرده است. در تابستان امسال پس از جدایی کریم بنزما، به دنبال ستاره‌ای نبود و پیراهن شماره 9 را برای او آزاد گذاشت. با این حال، بازگشت ناگهانی سال قبل این ستاره، مادریدی‌ها را محتاط کرده است و تا او به این تیم نپیوندد هیچ چیزی مشخص نخواهد بود.

دیدگاه‌ها