کد خبر : 1964846 | 21 شهریور 1402 ساعت 01:53 | 23.5K بازدید | 9 دیدگاه

سرمایه‌گذاری باورنکردنی اسطوره برزیلی در رومانی

ریوالدو 10 درصد از سهام باشگاه فارول کنستانتا را خریداری کرد.

سرمایه‌گذاری باورنکردنی اسطوره برزیلی در رومانی

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره برزیلی، رسما سهامدار جدید فارول کنستانتا، یک باشگاه رومانیایی، است.

اسطوره برزیلی و قهرمان سابق جهان، 10 درصد از سهام این باشگاه را خریداری کرده و به این ترتیب به گئورگی هاجی و چیپریان ماریکا در مالکیت این باشگاه پیوست.

این خبر توسط سایت رومانیایی پرواسپورت گزارش شده که در روزهای اخیر مذاکرات را پیش بینی کرده بود و در نهایت امروز به نتیجه رسید.

1923865

ریوالدو در بیانیه خرید سهام باشگاه نوشت: "مدت زیادی است که فوتبال رومانی را دنبال می‌کنم و این لیگ را به خوبی می‌شناسم. رومانی همیشه بازیکنان عالی داشته، آن‌ها نماینده یک نیروی جالب توجه در فوتبال جهان بودند، به ویژه در دوره‌ای که گئورگی هاجی بازیکن بود. او چند سال پیش مرا غافلگیر کرد و راستش را بخواهید تنها کسی نبودم که در دنیای فوتبال چنین واکنشی نشان دادم. وقتی فهمیدم که او چگونه تصمیم گرفته پس از بازنشستگی درگیر فوتبال شود، آن را باورنکردنی دیدم. هرگز نشنیده بودم که یک بازیکن سابق با چنین ارزشی ثروت خود را در یک علاقه سرمایه گذاری کند. فکر می‌کنم نتایجی که او به دست آورد پاسخ همه سؤالات بود."

باشگاه جدید ریوالدو در فصل جاری مسابقات لیگ برتر رومانی با 3 برد و 4 شکست، 9 امتیازی است و در رده یازدهم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها