کد خبر : 1964849 | 21 شهریور 1402 ساعت 01:58 | 19.1K بازدید | 53 دیدگاه

تاکید مارتینز بعد از پیروزی 9-0 مقابل لوکزامبورگ:

پرتغال بدون رونالدو مشکلی برای بردن ندارد!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد که تیمش می‌تواند در نبود رونالدو نیز اقتدار خود را حفظ کند.

پرتغال بدون رونالدو مشکلی برای بردن ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در شبی که کریستیانو رونالدو را به دلیل سه کارت بودن در اختیار نداشت به اقتدار خود در گروه J انتخابی یورو 2024 ادامه داد و موفق شد لوکزامبورگ را با نتیجه 9-0 درهم بکوبد. شاگردان روبرتو مارتینز با 6 برد از 6 بازی و 18 امتیاز صدرنشین گروه‌شان هستند.

سرمربی پرتغال در مورد پیروزی پرگل تیمش گفت: عملکرد شاگردانم در بازی امروز عالی بود. آنها انگیزه و تلاش خود را تا آخرین لحظه حفظ کردند تا این نتیجه رقم بخورد. بعد از اینکه 3 یا 4 گل می‌زنی حفظ تمرکز بالا برای گل نخوردن سخت می‌شود اما با یک کار تیمی تمرین شده این کار را انجام دادیم که برایم خیلی مهم بود.

6 بازی 6 برد، 24 گل زده و 0 گل خورده، مارتینز در مورد این آمار شگفت انگیز گفت: "این یک شروع فوق العاده است اما باید به کار و تلاش خودمان ادامه دهیم. این تیم می‌تواند و شایسته تاریخ ساز شدن را دارد. نتیجه امروز حاصل کار بسیار سختی است که در سطح بالا انجام می‌شود. ما تا پایان کار به همین منوال ادامه خواهیم داد."

1923872

«کریستیانو رونالدو بازیکن بسیار مهمی است اما تیم ما آمادگی این را دارد که بدون او هم پیروز شود.» سرمربی پرتغال با تاکید به این موضوع گفت: "رونالدو بخش مهمی از این تیم است که سطح فنی و شیوه کار مستمرش به تیم ارزش بالایی می‌دهد."

سرمربی پرتغال با تاکید به حضور ستاره‌هایی که می‌توانند جای رونالدو را پر کنند گفت: "با این وجود در تیم ما رقابت بسیار خوبی وجود دارد. گونچالو راموس امشب توانایی‌هایش را نشان داد و دیگه ژوتا نیز بسیار خوب بود. ما به چنین بازیکنانی برای پیروزی در بازی‌هایمان نیاز داریم. نیاز به مقایسه رونالدو با بقیه نیست چرا که او یک بازیکن خاص است ولی ما آماده‌ایم تا بدون هم پیروز شویم."

دیدگاه‌ها