کد خبر : 1964891 | 21 شهریور 1402 ساعت 10:44 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

شگفتی در آسیا: انتخاب تیم ملی با کمک ستاره‌شناس!

ایگور استیماچ، سرمربی تیم ملی هند، به شیوه خاص و عجیبی ترکیب این تیم را انتخاب کرده است.

شگفتی در آسیا: انتخاب تیم ملی با کمک ستاره‌شناس!

به گزارش "ورزش سه"، استیماچ در تاریخ 9 ژوئن و در فاصله 48 ساعت تا دیدار حساس برابر افغانستان در انتخابی جام ملت‌های آسیا مشغول صحبت با بوپش شارما بوده است. 

او ستاره‌شناسی سرشناس و مشهور در دهلی است و از طریق فدراسیون فوتبال هند به سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شده تا در صورت لزوم و در شرایط حساس با او مشورت شود.

متن پیام ارسال شده از سوی این مربی کروات به او به این شرح بوده است: «سلام دوست عزیزم، ممکن است چارت تمامی این بازیکنان را برای تاریخ 11 ژوئن بررسی کنی؟ زمان شروع بازی 20:30 است.»

پاسخ این ستاره‌شناس با عبارتی مانند «خوب»، «می‌تواند عالی عمل کند اما نباید زیاد اعتماد به نفس داشته باشد»، «روز بسیار خوبی است اما ممکن است عصبی شود» یا «برای امروز پیشنهاد نمی‌شود» بوده است.

جالب اینجاست که او بازیکنانی که این ستاره‌شناس استفاده از آنها را توصیه نکرده را در ترکیب تیمش به کار نبرده تا مشخص شود که او نقش مهمی در انتخاب ترکیب تیم ملی هند داشته است.

این تنها مورد مشورت استیماچ با این فرد نبوده و ایندین اکسپرس تاکید کرده که در بازه زمانی سه ماهه بیشتر از 100 پیام بین آنها رد و بدل شده است که در زمانه فعلی بسیار عجیب و غیرعادی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها