کد خبر : 1964896 | 21 شهریور 1402 ساعت 10:59 | 41.3K بازدید | 53 دیدگاه

حیله بزرگ رونالدو: چشمک به حریف عصبی!

میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، از تقابل جذابی که با کریستیانو رونالدو داشته است صحبت می‌کند.

حیله بزرگ رونالدو: چشمک به حریف عصبی!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در ترکیب منچستریونایتد بود که ثابت کرد بازیکنی بزرگ و فوق ستاره‌ای جهانی است و نامش را در دنیای فوتبال بر سر زبان‌ها انداخت. 

استعداد و مهارت باورنکردنی او همیشه برای تمامی حریفانی که در زمین برابرش قرار می‌گرفتند ترسناک بود اما این بازیکن شیوه‌های دیگری هم برای تحت تاثیر قرار دادن بازیکنان حریف داشت.

ریچاردز در گفت‌وگو با پادکست The Rest Is Football در این باره اظهار داشت: «ما همیشه می‌گفتیم که لیونل مسی بهتر است. سبک حرکت او در زمین باورنکردنی است، اما زمانی که من برابر رونالدو به میدان رفتم... وای! حتی برای یک لحظه هم نتوانستم از او چشم بردارم. 

1911583

او به طرف من آمد و چند متر را در عرض تنها دو ثانیه طی کرد. چیزی که می‌دیدم را باور نمی‌‎کردم. پیش از آن که بفهمم دور زده شده و گیر افتاده بودم. او هرگز حرفی به من نزد، فقط تمام مدت به من چشمک می‌زد.

بارها و بارها به راحتی از من عبور کرد و سپس به من نگاه کرد و چشمکی زد. به خودم ناسزا می‌گفتم اما در عین حال فکر می‌کردم که خدای من، عجب بازیکنی است. دیدن او که به همین شکل پیش رفت و به رئال مادرید رسید برایم تحسین برانگیز بود. او نابغه‌ای واقعی بود.»

دیدگاه‌ها