کد خبر : 1964897 | 21 شهریور 1402 ساعت 11:25 | 24.2K بازدید | 18 دیدگاه

رضایی و سعیدی‌فر رفتند، کیا معلق است

کلاف سردرگم دروازه‌بان سوم استقلال!

وضعیت دروازه‌بان سوم استقلال مشخص نیست و جواد نکونام باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

کلاف سردرگم دروازه‌بان سوم استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صدور رضایتنامه سینا سعیدی‌فر از سوی مقامات استقلال و حضور این دروازه‌بان در شمس آذر قزوین و همچنین خروج علیرضا رضایی از لیست آبی‌ها در آخرین لحظات نقل و انتقالات، همچنان گلر سوم استقلال مشخص نیست.

جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها که سیدحسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی را به عنوان گلر در اختیار دارد، هنوز تصمیم خود درباره دروازه‌بان سوم را نگرفته است. او علاقه‌مند به حفظ سعیدی‌فر با توجه به شرایط زیر 23 سال بودن این گلر بود اما مدیران باشگاه رضایتنامه سینا را صادر کردند.

در چنین شرایطی محمدجواد کیا، دروازه‌بان سابق آلومینیوم اراک، که او نیز زیر 23 سال است به تمرینات استقلال اضافه شد، اما در اولین روز حضور در تمرین نکونام به این گلر اجازه تمرین کردن نداد! سرمربی استقلال شب گذشته درباره کیا اعلام کرد که او در گذشته شاگردش بوده و دروازه‌بان خوبی است، اما چون مدیران باشگاه بدون هماهنگی با او برای جذبش اقدام کردند، از اصول خود عقب نکشیده و اجازه تمرین به این دروازه‌بان جوان نداده است.

در چنین شرایطی وضعیت گلر سوم استقلال هنوز مشخص نیست. برخی بر این باور هستند که نکونام در روزهای آینده نسبت به جواد کیا عقب‌نشینی می‌کند و او را برمی‌گرداند و برخی هم معتقدند که سرمربی استقلال بر موضع خود می‌ایستد و از تیم امید استقلال یک نفر را به بزرگسالان به عنوان گلر سوم اضافه خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید در شرایطی که محمدرضا خالدآبادی و سیدحسین حسینی جزء نفرات اصلی تیم امید در مسابقات هانگژو خواهند بود و استقلال با کمبود گلر مواجه است، درنهایت چه کسی به عنوان دروازه‌بان به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها