کد خبر : 1964908 | 21 شهریور 1402 ساعت 12:05 | 73.9K بازدید | 97 دیدگاه

نیمکت‌نشینی در لاپاز

مسی تسلیم مربی آلبی‌سلسته شد

لئو مسی با توصیه لیونل اسکالونی، احتمالا امشب بازی برابر بولیوی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

مسی تسلیم مربی آلبی‌سلسته شد

به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت 23.30 به وقت تهران آرژانتین در دومین بازی دور مقدماتی جام جهانی 2026 در لاپاز به مصاف بولیوی خواهد رفت. 

یکی از ابهامات آلبی سلسته که در نخستن بازی خود اکوادور را برد و البته لیونل مسی را در دقیقه 89 به دلیل مصدومیت از دست داد، حضور فوق ستاره اینتر میامی در ترکیب ثابت است. مسی با تیم به لاپاز سفر کرده، ولی در اولین تمرین در پایتخت بولیوی حضور نداشت و کادر فنی ترجیح داد روی او ریسک نکند.

1923534

طبق ادعای تیک اسپورتس، تصمیم نهایی با خود مسی است و البته لیونل اسکالونی به او توصیه کرده تا چندان به خودش فشار وارد نکند. این منبع معتبر ادعا کرده که مسی امشب بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و در نیمه دوم به احتمال فراوان راهی زمین خواهد شد. 

1923067

بازی در زمین بولیوی به دلیل ارتفاع زیادش از سطح زمین برای همه تیم‌ها دشوار است و یکی از چالش‌های مسی نیز گلزنی به بولیوی در لاپاز است. او تاکنون موفق به این کار نشده و این می‌تواند یکی از انگیزه‌های او برای حضور در بازی امشب باشد.

مسی از زمان پیوستن به اینتر میامی، 12 بازی در کمتر از دو ماه انجام داده که متوسط هر چهار روز یک بازی است. موردی که باعث مصدومیت عضلانی او در بازی برابر اکوادور شد اما از بخت خوب او و آرژانتین، مشکل چندان جدی نبود.

دیدگاه‌ها