کد خبر : 1964928 | 21 شهریور 1402 ساعت 13:01 | 22.7K بازدید | 15 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه؛

ستاره سابق تیم ملی نامزد ریاست فدراسیون والیبال شد

بهنام محمودی دقایقی پیش با حضور در فدراسیون والیبال برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کرد.

ستاره سابق تیم ملی نامزد ریاست فدراسیون والیبال شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش بهنام محمودی، ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران با حضور در محل فدراسیون برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کرد. پیش‌بینی هم می‌شد که محمودی برای انتخابات ثبت‌نام کند و حالا امروز این اتفاق افتاد. او همچنین بعد از ثبت‌نام به تمرین تیم ملی رفت و دقایقی از تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک در سالن فدراسیون مشاهده کرد.

نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال می‌توانند از ۱۱ تا ۲۶ شهریور نسبت به ثبت‌نام در محل فدراسیون اقدام کنند.

در اطلاعیه ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال آمده بود:
نظر به اینکه مجمع عمومی فدراسیون والیبال به منظور انتخاب رئیس فدراسیون در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، بدین وسیله از کلیه افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به احراز پست ریاست فدراسیون دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت فرم ثبت‌نام و ارائه مدارک مورد نیاز از تاریخ ۱۱ تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز کاری از ساعت ۹ تا ۱۵ به دبیرخانه مجمع واقع در فدراسیون والیبال مراجعه کنند.

گفتنی است محمدرضا داورزنی هنوز برای انتخابات فدراسیون والیبال ثبت‌نام نکرده و باید دید که آیا تا پایان مهلت اعلام شده این اتفاق خواهد افتاد یا او قید ادامه کار در فدراسیون والیبال را می‌زند.

دیدگاه‌ها