کد خبر : 1964949 | 21 شهریور 1402 ساعت 14:30 | 57.1K بازدید | 27 دیدگاه

دیوف در متز

رئال سادیو مانه دوم را از دست داد!

آمارا دیوف، پدیده 15 ساله سنگالی، که به او سادیو مانه دوم می‌گویند، مورد علاقه رئال بود، ولی با متز فرانسه به توافق رسید.

رئال سادیو مانه دوم را از دست داد!

به گزارش "ورزش سه"، این یک واقعیت است که باشگاه‌های بزرگ اروپایی استعدادهای جوان اروپایی و غیراروپایی را برای اهداف آینده دنبال می‌کنند و رئال مادرید هم از این قاعده مستثنی نیست. طبق آنچه "سو فوت" در فرانسه گزارش داده، یکی از این استعدادهای جوان، آمارا دیوف، بازیکن سنگالی، با تنها 15 سال سن است که از او به عنوان سادیو مانه آینده نام برده می‌شود.

1923993

دیوف جوان‌ترین ملی پوش تاریخ سنگال و فوتبال دنیاست. او با 15 سال و 94 روز، اولین بازی خود را در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برای سنگال و مقابل رواندا انجام داد. در دقیقه 71 دیوف به جای سابالی وارد زمین شد و رکورد مارتین اودگارد (آرسنال) را شکست که در 15 سال و 293 روز اولین بازی خود را برای نروژ انجام داد.

دیوف که وینگر چپ است هنوز در کشور خودش و برای جنریشن فوت بازی می‌کند، همان آکادمی معروف سنگالی که باعث رشد بازیکنانی مانند سیسه، سار و مهمتر از همه سادیو مانه شده است. رئال به دیوف علاقه داشت اما قبلاً توافقی حاصل شده و هنگامی که او 18 ساله شود (2026)، برای پیوستن به متز به فرانسه خواهد رفت.

1923994

این همان چیزی است که مدی توره، مؤسس و رئیس این آکادمی، به سو فوت گفت: «در 18 سالگی، آمارا به اف سی متز نقل مکان می‌کند. این باشگاه در ارتباط با ماست و سرمایه‌گذاری روی فوتبال سنگال را جدی گرفته است. سادیو مانه هم به دیوف گفت که با متز امضا کن و پشیمان نمی‌شوی.»

دیدگاه‌ها