کد خبر : 1964951 | 21 شهریور 1402 ساعت 14:28 | 55K بازدید | 28 دیدگاه

فعلا شایعه است، بعدا نمی‌دانیم!

واکنش رسمی عربستان به حضور در لیگ قهرمانان اروپا

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که تیم‌های این کشور فعلا قصدی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

واکنش رسمی عربستان به حضور در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان مهمان برنامه معروف talkSPORT بود. او در بخشی از این برنامه به سوالی درخصوص احتمال حضور نمایندگان سعودی در لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد.

المسحل گفت: در واقع هیچ اتفاقی درباره حضور تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان اروپا نیفتاده است. من این خبر را دیدم، ولی به نظرم فقط یک شایعه است. من نمی‌دانم که منبع این شایعه از کجاست.

او ادامه داد: البته امروز لیگ قهرمانان اروپا بهترین تورنمنت باشگاهی است، اما حقیقت این است که تمرکز ما روی حمایت از لیگ قهرمانان آسیا و به ویژه باشگاه‌های عربستانی است. در طول پنج سال گذشته، چندین بار شاهد صعود یک باشگاه عربستانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده‌ایم.

1921997

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در ادامه می‌گوید: بنابراین در این مرحله هیچ برنامه‌ای وجود ندارد، اگرچه در آینده و در صورت وجود منافع متقابل همه چیز قابل بحث است، ما همیشه هر فرصتی را در نظر خواهیم گرفت، اما من می‌توانم تایید کنم که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای هیچ باشگاه عربستانی جهت پیوستن به لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد.

المسحل در پاسخ به این سوال که آیا درها را به روی باشگاه‌های سعودی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا بسته است، گفت: من در را بر روی هیچ فرصتی نمی‌بندم، بنابراین می‌خواهم بگویم که می‌دانید به طور کلی لیگ عربستان در مرحله بسیار پویایی است و همان‌طور که می‌دانید در فوتبال، می‌توانیم شاهد تغییرات زیادی باشیم. در آینده خواهیم دید که اگر فرصت خوبی روی میز باشد، همیشه آن را با متخصصان مناسب مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دیدگاه‌ها