کد خبر : 1964982 | 21 شهریور 1402 ساعت 17:51 | 29.3K بازدید | 19 دیدگاه

آبی‌پوشان لندن به دنبال نوستالژی

ادعای عجیب درباره کابوس رئال و اسطوره چلسی!

برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند احتمال بازگشت ادن هازارد به چلسی به عنوان بازیکن آزاد وجود دارد.

ادعای عجیب درباره کابوس رئال و اسطوره چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد سال‌ها بعد از آنکه به عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های دنیای فوتبال، چلسی را ترک کرد و با قراردادی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست ممکن است دوباره به باشگاه انگلیسی برگردد.

هازارد 32ساله که اخیرا رسما از بازی‌های ملی برای کشورش خداحافظی کرد در حال حاضر بازیکن آزاد است.

زمانی که این ستاره بلژیکی به رئال پیوست سطح انتظارها از او بسیار بالا بود ولی هازارد در پایتخت اسپانیا سال‌هایی کابوس‌وار را پشت سر گذاشت و در نهایت تابستان امسال رئالی‌ها قراردادش را فسخ کردند. هازارد در چهار فصل حضورش در رئال تنها 7 گل به ثمر رساند تا دنیای فوتبال شاهد یکی از شدیدترین سقوط‌های ستاره‌های بالقوه‌اش باشد.

1924046

از زمانی که جدایی هازارد از رئال رسمی شد شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به استمفوردبریج شنیده می‌شد اما در روزهای اخیر حجم این شایعات افزایش پیدا کرده است. ستاره بلژیکی همچنان یکی از اسطوره‌های چلسی است. او برای این تیم 352 بار بازی کرده و 110 گل به ثمر رسانده بود.

به خصوص حالا که چلسی حال و روز خوشی ندارد و تشنه خلاقیت در خط میانی است هواداران این تیم که خاطره شیرینی از روزهای اوج هازارد در لندن دارند شاید به دیدن دوباره او با پیراهن آبی چندان بی‌میل نباشند.

1924047

اما فابریزیو رومانو این شایعات را تلویحا تکذیب کرده و می‌گوید تا این لحظه خبر موثقی درباره مذاکره چلسی با هازارد به دست او نرسیده است. او معتقد است هازارد همچنان در حال مشورت با خانواده‌اش است تا درباره اینکه باید از فوتبال باشگاهی هم بازنشسته شود یا نه تصمیم بگیرد.

دیدگاه‌ها