کد خبر : 1964986 | 21 شهریور 1402 ساعت 18:11 | 43.6K بازدید | 16 دیدگاه

فرار مالک ایرانی از انگلیس: اینجا جای ماندن نیست!

شبکه اسکای اعلام کرد مذاکره گروه سرمایه‌گذاری 777 با فرهاد مشیری، مالک اورتون، به نتیجه قطعی رسیده و مالک ایرانی باشگاهش را خواهد فروخت.

فرار مالک ایرانی از انگلیس: اینجا جای ماندن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مشیری که در حال حاضر مالکیت 94درصد از سهام باشگاه اورتون را در دست دارد به گزارش شبکه اسکای با گروه سرمایه‌گذاری آمریکایی 777 به توافق قطعی رسیده است و به زودی قرارداد فروش باشگاه اورتون توسط او امضا خواهد شد.

مشیری مدتی است به دنبال فروش باشگاه انگلیسی است. در ماه‌های گذشته او با یک شرکت آمریکایی دیگر به توافق اولیه رسیده بود ولی معامله در لحظه آخر به هم خورد. بعد از آن نوبت به گروه 777 رسید تا در مذاکره با مالک ایرانی خواهان خرید باشگاه اورتون بشود.

1924052

گروه سرمایه‌گذاری 777 در حال حاضر سهام چندین باشگاه بزرگ فوتبال اروپا را در پرتفولیو دارد که از جمله آنها می‌توان به سویا، هرتا برلین و استاندارد لیژ اشاره کرد.

البته پیش از رسمی شدن قرارداد فروش باشگاه اورتون، خریدار جدید باید الزامات لیگ برتر برای چنین انتقالی را برآورده کند. این روند ممکن است چند ماه طول بکشد ولی اسکای مدعی است ادامه فرایند فروش قطعی است و مشکلی در ادامه روند ایجاد نخواهد شد.

اورتون مدتی است از نظر ورزشی شرایط خوبی ندارد. تافی‌ها با اینکه فصل گذشته به زحمت توانستند در لیگ برتر باقی مانند اما این فصل هم شرایط خوبی ندارند و در حال حاضر در رتبه هجدهم جدول ایستاده‌اند. مشیری نگران است امسال در پایان فصل شانس با او یار نباشد و با سقوط اورتون به دسته پایین‌تر متحمل ضرر و زیان گسترده بشود.

1924051

هواداران اورتون بارها در استادیوم خانگی‌شان با به نمایش گذاشتن پلاکاردهایی علیه مشیری اعتراض کرده و خواهان فروش باشگاه توسط او شده‌اند.

1924053

دیدگاه‌ها