کد خبر : 1964993 | 21 شهریور 1402 ساعت 18:48 | 33.7K بازدید | 13 دیدگاه

ناگلزمان یک قدم نزدیک‌تر به نیمکت مانشافت

چراغ سبز بایرن: اگر می‌خواهید این مربی مال شما!

اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، اعلام کرد در صورت تمایل فدراسیون آلمان به استخدام یولیان ناگلزمان، بایرن مونیخ مانع نشستن او روی نیمکت مانشافت نخواهد شد.

چراغ سبز بایرن: اگر می‌خواهید این مربی مال شما!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر قریب به اتفاق گزارش‌هایی که تا این لحظه در رسانه‌های آلمانی منتشر شده حاکی است در حال حاضر یولیان ناگلزمان نامزد اول فدراسیون فوتبال آلمان برای پست سرمربی تیم ملی این کشور به حساب می‌آید.

بعد از اخراج هانسی فلیک، رودی فولر به عنوان سرمربی موقت هدایت مانشافت را به عهده گرفت اما او دیشب در نشست خبری‌ خود تاکید کرد که تنها برای یک بازی، دیدار امشب مقابل فرانسه، مربی آلمان خواهد بود و بعد از آن هدایت تیم به سرمربی دائمی سپرده می‌شود.

اما بر سر راه انتقال ناگلزمان به تیم ملی آلمان یک مشکل وجود دارد: قرارداد او با باشگاه بایرن مونیخ!

در ماه مه 2021 هانسی فلیک بایرن مونیخ را ترک کرد تا سرمربی تیم ملی آلمان بشود. حدود دو سال بعد سناریوی مشابهی در حال تکرار است. با اینکه ناگلزمان در میانه فصل گذشته توسط مدیران سابق بایرن اخراج شد اما قرارداد او با این باشگاه تا این لحظه فسخ نشده است.

1924075

روزنامه بیلد امروز اعلام کرد مدیران بایرن در پاسخ به فدراسیون فوتبال آلمان برای صدور اجازه ناگلزمان چراغ سبز داده‌اند.

اولی هوینس هم این گزارش را تایید کرد. رئیس افتخاری بایرن که در پشت پرده مدیریت باشگاه قدرت قابل توجهی دارد گفت: "اگر فدراسیون بخواهد ناگلزمان را استخدام کند بایرن مونیخ بدون شک مانعی بر سر راه این انتقال نخواهد بود."

یان کریستین دریسن، رئیس بایرن مونیخ، وقتی با سوال یک خبرنگار مواجه شد که از او درباره سرنوشت ناگلزمان و تیم ملی آلمان پرسید به گفتن یک جمله اکتفا کرد: "تا این لحظه درخواستی برای ناگلزمان به دست ما نرسیده".

1924073

دیدگاه‌ها