کد خبر : 1965001 | 21 شهریور 1402 ساعت 19:06 | 49.3K بازدید | 102 دیدگاه

چرا کریستیانو از برگشتن به یونایتد پشیمان شد

راز رونالدو فاش شد: به حرفش گوش نمی‌کردند!

مایک فیلان، عضو سابق کادر فنی منچستریونایتد، علت اصلی جدایی کریستیانو رونالدو از این باشگاه و انتقالش به النصر عربستان را فاش کرد.

راز رونالدو فاش شد: به حرفش گوش نمی‌کردند!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته و شروع فصل 23-2022 رابطه کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد به شدت پرتنش بود. این تنش‌ها در نهایت به جدایی او منجر شد و ستاره پرتغالی راهی عربستان شد تا پیراهن النصر را به تن کند.

تا امروز دلیل اصلی روابط تیره بین شیاطین سرخ و کریستیانو مشخص نیست و سناریوهای متعددی به عنوان علت اصلی تخریب همه پل‌ها در رابطه او و یونایتد مطرح شده است.

مایک فیلان که در زمان سرمربی‌گری رالف رانگنیک در منچستریونایتد از اعضای مهم کادر فنی او بود درباره شرایط رونالدو در رختکن یونایتد صحبت کرده و می‌گوید ستاره پرتغالی آنقدر سخت‌گیر بوده و از همه بازیکنان انتظار داشته در بالاترین سطح بازی و تمرین کنند که همین سخت‌گیری باعث شده بود بازیکنان یونایتد دیگر از او حمایت نکنند.

کریس رونالدو دو دوره با پیراهن منچستریونایتد بازی کرد. او در سال 2003 از اسپورتینگ به اولدترافورد رفت و شش سال درخشان را زیر نظر سر الکس فرگوسن بازی کرد. او به عنوان ستاره‌ای بزرگ به رئال پیوست و به یکی از اسطوره‌های بزرگ فوتبال تبدیل شد. رونالدو اما در نهایت رئال را ترک کرد و به یوونتوس پیوست و بعد راهی منچستر شد تا برای دومین بار پیراهن شیاطین سرخ را به تن کند.

1924087

مایک فیلان در گفتگو با اسکای اسپورتس درباره دوره دوم حضور رونالدو در یونایتد گفت: "رونالدو در دوره دوم حضورش مسن‌تر و کله‌شق‌تر شده بود. او حالا یک اسطوره بود و می‌خواست اراده‌اش را بر تیم تحمیل کند. رونالدو انتظار بالایی از همه داشت و کار کردن با او برای ما مربی‌ها لذت‌بخش بود اما بازیکنان چندان از سخت‌گیری‌های او راضی نبودند. کریس که نمی‌خواست سطحش پایین بیاید انتظار داشت همه سطح‌شان را بالا بیاورند تا به او برسند. خیلی وقت‌ها که به بازیکن‌ها فشار می‌آورد و می‌دید واکنشی نشان نمی‌دهند عصبانی می‌شد. علاوه بر اینکه جو رختکن دیگر به نفع او نبود معتقدم رونالدو در نهایت به این نتیجه رسید که در یونایتد نمی‌تواند به آنچه می‌خواهد برسد و باید به دنبال چالشی دیگر باشد".

دیدگاه‌ها