کد خبر : 1965022 | 21 شهریور 1402 ساعت 21:12 | 31.2K بازدید | 15 دیدگاه

ستاره مغضوب پپ و توخل: از ژاوی اطاعت می‌کنم!

ژوائو کانسلو، ستاره جدید بارسا، می‌گوید بعد از درگیری‌هایش با توماس توخل و پپ گواردیولا، در بارسلونا هر چه ژاوی بگوید گوش خواهد داد.

ستاره مغضوب پپ و توخل: از ژاوی اطاعت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو که در آخرین روز تابستان امسال به صورت قرضی به بارسلونا پیوسته می‌‌گوید امیدوار است بتواند در این تیم احیا شود و به همین خاطر کاملا در اختیار سرمربی جدیدش بوده و هر چه ژاوی بگوید گوش خواهد داد.

کانسلو فصل گذشته را به صورت قرضی در بایرن سپری کرد ولی نتوانست رضایت باشگاه آلمانی را جلب کند و در پایان فصل به باشگاهش منچسترسیتی برگشت. مشخص بود که پپ گواردیولا علاقه‌ای برای حضور کانسلو در تیمش ندارد و در نهایت او در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات به بارسا قرض داده شد.

1924141

مدافع پرتغالی در مصاحبه‌اش با روزنامه اسپورت از بارسا به عنوان باشگاه رویایی‌اش یاد کرد و گفت: "ژاوی به من کمی آزادی می‌دهد و من از این بابت خیلی خوشحالم. اگر از من خواسته شود متمایل به مرکز خط دفاعی بازی کنم مشکلی ندارم ولی در جناح‌ها هم راحت هستم. هر چه از من خواسته شود انجام خواهم داد".

کانسلو در ادامه گفت: "همیشه دلم می‌خواست با پیراهن بارسا بازی کنم. الان هم بی‌صبرانه منتظرم به هواداران و مردمی که به من اعتقاد دارند نشان بدهم رسیدن به پیراهن بارسا چقدر دشوار بود. می‌خواهم با این باشگاه به افتخارات بزرگ برسم چرا که همیشه رویای اینجا را در سر داشتم. بارسا باشگاه رویایی من است و همه دوستانم این را می‌دانند. همه الگوهای بزرگم برای بارسا بازی می‌کردند".

دیدگاه‌ها