کد خبر : 1965025 | 21 شهریور 1402 ساعت 21:17 | 36.2K بازدید | 14 دیدگاه

یاغی یونایتد کوتاه آمد: پست جنجالی پاک شد!

جیدن سانچو در چرخشی 180 درجه‌ای پستی که باعث خشم منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ شده بود را پاک کرد.

یاغی یونایتد کوتاه آمد: پست جنجالی پاک شد!

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از انتقاد صریح اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد جیدون سانچو در تمرین‌های این تیم، ستاره انگلیسی به مربی‌اش واکنش نشان داد و با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی گفت تن‌هاخ و منچستریونایتد از او به عنوان بلاگردان استفاده می‌کنند تا همه تقصیرها را متوجه او کنند.

نام سانچو در فهرست بازیکنان یونایتد برای دیدار هفته گذشته مقابل آرسنال دیده نمی‌شد. دیداری که با شکست 3-1 شیاطین سرخ به پایان رسید. اریک تن‌هاخ به خبرنگاران گفت علت عدم حضور سانچو این بوده که عملکرد او در تمرین‌های قبل از بازی مناسب نبوده است.

1924147

در حالی که آینده سانچو بعد از این درگیری با سرمربی یونایتد مبهم شده بود او امروز با چرخشی 180 درجه‌ای از موضعش پست خود را حذف کرد تا نشان دهد قصد دارد با تن‌هاخ و شیاطین سرخ آشتی کند.

این در حالی است که عده زیادی از انگلیسی‌ها از رفتار اریک تن‌هاخ و انتقاد علنی او از بازیکنش مقابل رسانه‌ها انتقاد کرده بودند. آنها معتقد بودند تن‌هاخ حتی اگر از عملکرد بازیکنانش راضی نیست نباید این موضوع را از باشگاه خارج کرده و با رسانه‌ها مطرح کند.

جیدون سانچو امسال تابستان با شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از یونایتد همراه بود و در آخرین روزهای نقل و انتقالات به نظر می‌رسید راهی عربستان خواهد شد ولی او در نهایت در اولدترافورد ماندگار شد.

دیدگاه‌ها