کد خبر : 1965032 | 21 شهریور 1402 ساعت 21:40 | 26.8K بازدید | 11 دیدگاه

او هنوز تمام نشده: فرانکی فرانسوی می‌شود

فرانک لمپارد که اواخر فصل گذشته هدایت چلسی را بر عهده داشت حالا در آستانه سرمربی‌گری لیون قرار دارد تا روی نیمکت این تیم جانشین لوران بلان اخراجی شود.

او هنوز تمام نشده: فرانکی فرانسوی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، اسطوره چلسی، اواسط فصل گذشته بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی روی نیمکت تیم سابقش نشست تا به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل آبی‌های لندن را هدایت کند.

همانطور که انتظار می‌رفت در پایان فصل گذشته لمپارد از سمت خود کنار رفت و چلسی امسال تابستان مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی منصوب کرد. درحالیکه به نظر نمی‌رسید لمپارد به این زودی به مربی‌گری برگردد او حالا در حال مذاکره با باشگاه فرانسوی لیون است تا جانشین لوران بلان شود که اخیرا از این تیم اخراج شده است.

1924160

لوران بلان به مدت 11 ماه هدایت لیون را بر عهده داشت ولی به دلیل نتایج ضعیف این تیم در شروع فصل جاری اخراج شد. لیون که از قدرت‌های فوتبال فرانسه به حساب می‌آید با گذشت چهار هفته از فصل جدید لیگ یک در حال حاضر حتی یک برد هم در کارنامه ندارد. لوران بلان که سابقه هدایت تیم ملی فرانسه را هم دارد فصل گذشته با لیون رتبه هفتم لیگ یک را به دست آورده بود. به خصوص شکست 4-1 مقابل پاری سن ژرمن مدیران لیون را از بلان خشمگین کرده بود.

لیون باید پنج روز دیگر در لیگ یک به مصاف لوهاوور برود و مدیران باشگاه امیدوارند هر چه زودتر با لمپارد به توافق نهایی برسند تا او بتواند کار با بازیکنان این تیم را آغاز کند.

1924159

دیدگاه‌ها