کد خبر : 1965034 | 21 شهریور 1402 ساعت 21:46 | 16.7K بازدید | 6 دیدگاه

اتهام بزرگ: سرمربی فرانسه از ایتالیایی‌ها متنفر بود

سباستین فری، دروازه‌بان سابق اینتر و پارما اتهام قابل توجهی را مطرح کرد و مدعی شد که ریموند دومنک، سرمربی سابق فرانسه "از ایتالیایی‌ها متنفر بود و از ما برای آزار باشگاه‌های ایتالیایی استفاده می‌کرد."

اتهام بزرگ: سرمربی فرانسه از ایتالیایی‌ها متنفر بود

فری فرانسوی است و بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در ایتالیا از جمله در ورونا، فیورنتینا و جنوا گذراند.

او که چهار بازی ملی برای فرانسه در تیم زیر 21 ساله‌ها و دو بازی برای تیم بزرگسالان داشت، دومنک را متهم کرد که عملاً به خاطر یک کینه عجیب کارنامه او را در تیم ملی نابود کرده است.

فری به تی وی پلی گفت:" در تیم زیر 21 ساله‌ها به دومنک گفتم که دیگر نمی‌خواهم در تیم او باشم. او من را مجبور کرد که بازی‌های اینتر را برای انجام وظایف با تیم ملی از دست بدهم و سپس من را روی نیمکت نشاند. این من و استفان دالما بودیم که اینطور با ما رفتار شد. دومنک به من گفت که از ایتالیایی‌ها متنفر است و به این ترتیب از ما برای آزار دادن باشگاه‌های ایتالیایی استفاده کرد."

1924170

دومنک از سال 1993 تا 2004 مربی تیم زیر 21 ساله‌های فرانسه بود و سپس از سال 2004 تا تابستان 2010 به مربیگری تیم بزرگسالان ارتقا یافت.

در طول آن تجربه، او در فینال جام جهانی 2006 از ایتالیا در ضربات پنالتی شکست خورد، پس از اینکه زین الدین زیدان به دلیل ضربه سر به سینه مارکو ماتراتزی تلخ‌ترین کارت قرمز تاریخ فوتبال را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها