کد خبر : 1965037 | 21 شهریور 1402 ساعت 22:03 | 36.3K بازدید | 9 دیدگاه

والیبال قهرمانی اروپا؛

توقف ناپذیر مثل قهرمان VNL: سلام به نیمه‌نهایی

لهستان‌ها به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا صعود کردند.

توقف ناپذیر مثل قهرمان VNL: سلام به نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا تیم لهستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان بگذرد تا همانند سال قبل صرب‌ها را شکست دهند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

1924183

*ست اول: صربستان ۲۸ - لهستان۲۶
بازی با شروع خوب صرب‌ها همراه بود و اسپک‌های دیدنی دراژن لوبوریچ و تقسیم پاس عالی تئودوروویچ باعث شد آنها در سه مقطع در این ست جلو بیفتند ولی هربار لهستانی‌ها جبران کردند، تا اینکه دو سرویس هدف دار عالی از کرسمانوویچ و اشتباهات ویلفردو لئون منجر به پیروزی صربستان در ست اول مسابقه شد.

*ست دوم: صربستان ۱۵ - لهستان۲۵
در این ست لهستانی‌ها که از باخت ست اول ناراحت بودند به خودشان آمدند و توانستند با عملکرد خوب ویلفردو لئون و لوکاژ کاژمارک و همچنین توپ گیری‌های خوب بازیکنانشان عرصه را بر بازیکنان صربستان تنگ کنند و با اختلاف ده امتیاز برنده این ست شوند.

*ست سوم: صربستان ۳۴ - لهستان ۳۶
این ست یکی از طولانی‌ترین ست‌های چند سال اخیر مسابقات بود، که پس از اینکه تیم‌ها پایاپای تا امتیاز ۳۴ آمدند بالاخره لهستانی‌ها از تجربه خود استفاده کردند و توانستند با نتیجه ۳۶ بر ۳۴ به برتری دست پیدا کنند.

*ست چهارم: صربستان ۱۷ - لهستان ۲۵
پس از اینکه صربستان نتوانست ماراتن ست سوم را از آن خود کند، روحیه خود را باخت و لهستانی‌ها از این فرصت استفاده کردند و توانستند پیروز این ست و کل مسابقه شوند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. کاژمارک امتیاز آورترین بازیکن تیم لهستان بود.

بدین ترتیب لهستان در یک دیدار انتقامی در نیمه‌نهایی مقابل اسلوونی قرار خواهند گرفت. لهستان در دوره گذشته درست در همین مرحله مغلوب اسلوونی شده بود. صربستان هم که در ده دوره گذشته اکثرا در بین چهار تیم بود، این بار از حضور در بین چهار تیم محروم شدند.

دیدگاه‌ها