کد خبر : 1965043 | 21 شهریور 1402 ساعت 22:25 | 14.8K بازدید | 28 دیدگاه

پتانسیل قهرمانی آسیا را داریم، اما کارمان سخت است

رضایت علی کریمی از بازی‌های دوستانه تیم ملی

هافبک تیم ملی فوتبال معتقد است که با وجود مشکلات و تحریم‌ها همین که ایران در فیفادی‌ها بازی می‌کند، اتفاق خوبی است.

رضایت علی کریمی از بازی‌های دوستانه تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی بعد از برد 4 بر صفر ایران مقابل آنگولا در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی بود. بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند. با توجه به کیفیت زمین شرایط سخت بود، اما برنامه‌های کادرفنی را تقریبا انجام دادیم. نتیجه هم خوب بود و می‌توانستیم از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم.

او درباره اینکه تیم ملی با شرایط موجود پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارا است یا نه، بیان کرد: صد درصد قدرتش را داریم. ولی رقبای سرسختی مثل کره جنوبی، ژاپن و عربستان داریم. تلاش می‌کنیم روزبه روز بهتر شویم و خودمان را برای رقابت با این حریفان آماده کنیم.

هافبک باتجربه ایران در پاسخ به این پرسش که آیا بازی‌هایی مثل آنگولا کمکی به تیم ملی در مسیر آماده سازی می‌کند، گفت: بالاخره مشکلات مملکت و تحریم‌ها را همه می‌دانیم. همه مستحضر هستید که همین بازی‌های دوستانه هم بودنش از نبودنش بهتر است. سال‌های گذشته و مخصوصا در دوران کرونا ما یکسری از فیفادی‌ها را از دست می‌دادیم و اصلا نمی‌توانستیم با تیمی بازی کنیم. با این حال بودن این بازی‌ها و جمع شدن بازیکنان و هماهنگ شدن آنها بهتر از هیچی است. تا جام ملت‌ها امیدوارم بازی‌های خوبی داشته باشیم و هماهنگ‌تر و آماده تر شویم.

1924199

کریمی درباره شرایط تیم ملی از نظر هماهنگی بازیکنان افزود: بچه‌ها هرچند وقت یکبار دورهم جمع می‌شویم. دو سه روز قبل از بازی می‌آییم و سعی می‌کنیم بالاترین سطح هماهنگی را داشته باشیم. کمی سخت است اما سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا هماهنگ تر شویم.

دیدگاه‌ها