کد خبر : 1965060 | 21 شهریور 1402 ساعت 23:21 | 21.1K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره جدید ایتالیا طوفان به پا کرد

تیم ملی فوتبال ایتالیا در نیمه اول بازی با اوکراین با دو گل داویده فراتزی برنده به رختکن رفت.

ستاره جدید ایتالیا طوفان به پا کرد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2024 تیم‌های ایتالیا و اوکراین در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفته‌اند.

نیمه اول این دیدار درحالی با نتیجه 2-1 به سود میزبان به پایان رسید که بازیکن جدید اینتر درخشش قابل توجهی داشت.
ایتالیا در نیمه نخست توسط داویده فراتزی دو مرتبه به گل رسید تا این بازیکن خودش را در قامت یک ستاره سرحال در ترکیب نشان بدهد.
اولین گل فراتزی روی اشتباه مدافع حریف به ثمر رسید. مدافع اوکراین حوالی محوطه جریمه کنترلش را از دست داد و توپ به ماتیا زاکانی رسید تا به سمت محوطه حرکت کند.

او در نزدیکی خود متوجه حضور فراتزی شد و توپ را به این بازیکن پاس داد که با یک ضربه زمینی پرقدرت توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد و اولین گل ایتالیا را به ثمر رساند.
فرصت طلبی این بازیکن به او اجازه داد تا در دقیقه 29 دیگر گل خود را در این نیمه به ثمر برساند. شوت نیکولو زانیولو در مسیر دروازه به فراتزی برخورد کرد و پس از برخورد به مدافع حریف مجددا جلوی پای این بازیکن قرار گرفت.

فراتزی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان توپ را از کنار دستان او عبور داد و دروازه را باز کرد. این صحنه گل مشکوک به آفساید بود و مورد بررسی VAR قرار گرفت.
داور پس از تایید سیستم کمک داور ویدیویی تایید کرد که فراتزی شوت زانیولو را در موقعیت آفساید دریافت نکرده و بدین ترتیب گل مورد قبول قرار گرفت.

1924227
1924228

دیدگاه‌ها