کد خبر : 1965062 | 21 شهریور 1402 ساعت 23:26 | 50.4K بازدید | 54 دیدگاه

گل چشم نواز ژرمن‌ها تقدیم به سرمربی اخراجی

فلیک که رفت، آلمان برزیل شد!

آلمان شروع بسیار خوبی مقابل فرانسه داشت که تنها چند روز بعد از شکست تحقیر آمیز مقابل ژاپن اتفاق بسیار جالبی است.

فلیک که رفت، آلمان برزیل شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان روز شنبه متحمل شکستی ناباورانه مقابل ژاپن شد که به اخراج سرمربی این تیم انجامید. شکست 4-1 مقابل ژاپن بهانه خوبی برای ژرمن‌ها بود که از عملکرد هانسی فلیک رضایت چندانی نداشتند.

آنها کمتر از 24 ساعت بعد از بازی با ژاپن هانسی فلیک را برکنار کردند. اتخاذ این تصمیم تنها 3 روز پیش از بازی با فرانسه ریسک بزرگی بود که آلمانی‌ها به جان خریدند تا با سرمربی موقت به مصاف نایب قهرمان جهان بروند.

فدراسیون فوتبال آلمان در آستانه بازی با فرانسه اعلام کرد که سرمربی جدید به زودی انتخاب می‌شود و رودی فولر قرار است در بازی روز سه شنبه روی نیمکت ژرمن‌ها بنشیند.

1924232

در چنین شرایطی همه انتظار یک آلمان آشفته را داشتند و حتی دیدیه دشان هم به برخی ستاره‌های تیمش از جمله کیلیان امباپه استراحت داده بود. برخلاف پیش بینی‌ها اما آلمان شروع ترسناکی در این دیدار داشت و زیر 5 دقیقه دروازه حریف را با حرکتی بسیار زیبا باز کرد.

1924231
گل اول آلمان تلفیق زیبایی از کار تیمی و خلاقیت فردی بازیکنان این تیم بود که با توپگیری گوندوگان از زمین خودی شروع شد.

این گل حاصل یک کار جمعی زیبا بود که با توپگیری هوشمندانه ایلکای گوندوگان آغاز شد. در ادامه توپ با همکاری زیبای فلورین ویرتز و لروی سانه به سمت چپ برده شد تا بنجامین هنریخس بعد از یک و دو با سرژ گنابری توپ را در دهانه دروازه به توماس مولر برساند؛ ستاره باتجربه ژرمن‌ها با حوصله توپ را کنترل کرد و سپس با یک شوت روی پای غیرقابل مهار دروازه فرانسه را باز کرد.

دیدگاه‌ها