کد خبر : 1965064 | 21 شهریور 1402 ساعت 23:32 | 25.6K بازدید | 10 دیدگاه

روبیالس: به خاطر مادرم استعفا کردم

لوئیس روبیالس گفت که به خاطر مادر و اعضای خانواده‌اش نهایتا استعفا کرده است.

روبیالس: به خاطر مادرم استعفا کردم

به گزارش "ورزش سه"، روبیالس بالاخره بعد از فشارها برای استعفا به دلیل حرکت ناشایستش در مراسم قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا، یک استعفای دیر هنگام انجام داد آن هم پس از هفته‌ها واکنش شدیدی که طرفداران فوتبال به اقدامات او نشان دادند.

ماجراها تا جایی بالا گرفت که آنخلس بجار، مادرش، به داخل کلیسا پناه برد و عهد کرد تا زمانی که "عدالت" در مورد پسرش "برقرار نشود، آنجا را ترک نکند و اعتصاب غذا کند. پس از دو روز، بجار در بیمارستان بستری شد، یک کشیش محلی گفت که او با گرما دست و پنجه نرم کرده و گرمازده، خسته و مضطرب شده است. او یک روز بعد از دریافت خدمات درمانی مرخص شد، اما روبیالس اعتراف کرده است که نگران سلامتی او بوده است: "من برای او خیلی می‌ترسیدم. در یک لحظه مچ پایش کاملاً متورم شده بود. او از فشار خون بالا رنج می‌برد."

مادر روبیالس در حالی که در اعتصاب غذا بود به یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی گفته بود: "من حاضرم برای عدالت بمیرم زیرا پسرم انسان شریفی است و کاری که آنها انجام می‌دهند منصفانه نیست. پسرم بسیار نگران است و از من خواسته است که ادامه ندهم، اما تا زمانی که زمین نخورم و بدنم اجازه بدهد، اینجا خواهم بود. "
روبیالس گفت که تصمیم او برای کناره گیری از سمتش در فدراسیون تا حدی به دلیل فشار بر خانواده‌اش گرفته شد:"من خیلی خوش شانس هستم. سه دختر زیبا، بالغ و البته حساس دارم. من فکر می‌کنم آنها بیشتر برای من، برای پدر و مادرم رنج می‌برند تا برای خودشان. آنها دوستانی دارند که گاهی به من زنگ می‌زنند که به من روحیه بدهند. باز هم می‌خواهم بگویم که همه این اتفاقات در یک لحظه بسیار شاد در جشن و یک لحظه سرخوشانه بود. هیچ آسیب یا محتوای جنسی، هیچ پرخاشگری و چیزی مشابه آن وجود نداشت. لحظه‌ای که با جنی هرموسو داشتم مثل خوشحالی کردن با یکی از سه دخترم بود."

دیدگاه‌ها