کد خبر : 1965065 | 21 شهریور 1402 ساعت 23:37 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

آشتی نصفه و نیمه هواداران با کاپیتان ایتالیا

جانلوئیجی دوناروما، در بازی امروز تیم ایتالیا و اوکراین در سن سیرو با استقبال نسبتا گرم‌تری توسط هواداران خودی مواجه شد.

آشتی نصفه و نیمه هواداران با کاپیتان ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، همه نگاه‌ها اول بازی به دوناروما بود که در اکتبر 2021 در آخرین باری که در سن سیرو برای آتزوری بازی کرد مورد استقبال خصمانه‌ای  قرار گرفت، هواداران میلان هنوز او را به خاطر پیوستن آزاد به پاری سن ژرمن نبخشیده‌اند، اما هواداران این بار چندان خصمانه با او برخورد نکردند. در حالی که تماشاگران و بازیکنان ایتالیا هنگام پخش سرود اوکراین دست زدند، دوناروما در سن سیرو با تشویق مورد استقبال قرار گرفت.

1924238

دوناروما، کاپیتان امشب ایتالیا، زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شد و نامش قبل از شروع بازی اعلام شد، مورد استقبال ترکیبی از تشویق و هو شدن قرار گرفت و تشویق‌ها نسبتا قوی‌تر بودند. هر بار که او توپ را در مراحل ابتدایی نیمه اول لمس می‌کرد، همین اتفاق می‌افتاد، هرچند که با گذشت زمان بازی صدای هو کردن بلندتر شد.

1924239

از سوی دیگر، با دست زدن هواداران و بازیکنان در حین پخش سرود ملی اوکراین، قبل از شروع بازی، با تیم ملی این کشور جنگ زده همدلی صورت گرفت. این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود ایتالیا در نیمه دوم در جریان است.

1924240

دیدگاه‌ها