کد خبر : 1965079 | 22 شهریور 1402 ساعت 00:27 | 14.5K بازدید | 12 دیدگاه

ایتالیا 2-1 اوکراین: ستاره نوظهور ناجی اسپالتی شد

تیم ملی فوتبال ایتالیا با نتیجه 2-1 اوکراین را در بازی‌های مقدماتی یورو 2024 شکست داد.

ایتالیا 2-1 اوکراین: ستاره نوظهور ناجی اسپالتی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ایتالیا و اوکراین در چارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2024 امشب به میزبانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند‌.

در این رویارویی که میزبان اغلب دقایق کنترل بازی را در دست داشت در نهایت موفق به کسب پیروزی با نتیجه 2-1 شد.

نیمه اول این بازی با درخشش ستاره اینتر به پایان رسید. داویده فراتزی هر دو گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند.

1924276

او ابتدا در دقیقه 1۲ موفق به گلزنی شد. پس از اشتباه مدافع اوکراین توپ به ماتیا زاکانی رسید و او در محوطه جریمه به فراتزی پاس داد که ضربه زمینی پرقدرت او وارد دروازه شد.

حملات میلان در بازی ادامه یافت تا جایی که فراتزی در دقیقه 29 هم موفق به گلزنی شد. او در محوطه جریمه شوت نیکولو زانیولو به سمت دروازه را کنترل کرد که به مدافع حریف برخورد داشت و مجددا به او رسید. فراتزی با یک ضربه زمینی دیگر توانست دوباره نامش را به عنوان گلزن ایتالیا ثبت کند.

1924277

این بازی با گلزنی آندری یارمولنکو در نیمه اول به پایان رسید. او در دقیقه 41 پس از اینکه ضربه‌اش توسط جانلوئیجی دوناروما دفع شد روی اشتباه مدافعان مجددا به توپ رسید و این بار دروازه خالی را با یک ضربه ساده باز کرد.

نیمه اول این بازی با برتری ایتالیا به پایان رسید و این نتیجه تا آخر بازی بدون تغییر باقی ماند. در نیمه دوم ایتالیا بیشتر کنترل بازی را به دست گرفت و تلاش داشت که حریفش را از دروازه دور نگه دارد.

1924278

شاگردان لوچانو اسپالتی در این امر موفق بودند و با ارائه‌ بازی منسجم مانع از خطرآفرینی اوکراین روی دروازه خود شدند تا بازی را با برتری پشت سر بگذارند.

ایتالیا پس از این پیروزی با 4 بازی 7 امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت. اوکراین هم 7 امتیازی است اما به دلیل تفاضل گل در رده سوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها