کد خبر : 1965081 | 22 شهریور 1402 ساعت 00:35 | 12.3K بازدید | 19 دیدگاه

اسکاتلند 1-3 انگلیس: 150 سال برتری

تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری دوستانه با نتیجه 3-1 از سد اسکاتلند گذشت.

اسکاتلند 1-3 انگلیس: 150 سال برتری

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های انگلیس و اسکاتلند امشب در دیداری دوستانه به میزبانی ورزشگاه همپدن پارک به مصاف هم رفتند.

در این بازی که اسکاتلند تلاش زیادی داشت تا حریف خطرناکی برای انگلیس باشد در نهایت از شاگردان گرت ساوت‌گیت شکست خورد.

انگلیس بازی را با تاکتیک هجومی آغاز کرده و نسبت به حریف عملکرد بهتری داشت تا اینکه پس از چند حمله خطرناک موفق شد در دقیقه 32 بالاخره به گل برسد.

1924286

فیل فودن که در مسیر ضربه کایل واکر به سمت دروازه قرار داشت با یک اشاره کوچک جهت شوت را تغییر داده و نام خود را به عنوان اولین گلزن این بازی ثبت کرد.

این گل به انگلیس روحیه داد تا خیلی زود گل دوم را هم وارد دروازه حریف کند. در دقیقه 35 جود بلینگام پس از اشتباه اندرو رابرتسون برای دفع ارسال از جناحین با یک ضربه حساب شده در فاصله چند قدمی دروازه موفق به گلزنی شد.

1924285

انگلیس در نیمه اول از بسته نگه داشتن دروازه‌اش خوشحال بود و با برتری 2-0 به رختکن رفت تا اینکه در نیمه دوم دروازه‌اش باز شد.

1924283

هری مگوایر در این بازی نمایش نیمه دوم انگلیس را زیر سوال برد و در دقیقه 67 ارسال از جناحین را به اشتباه با ضربه پای چپ وارد دروازه خودی کرد تا اسکاتلند روی اقدام این بازیکن به گل برسد.

بازی برای انگلیس ادامه یافت و آن‌ها دست از حملات برنداشتند تا اینکه هری کین هم موفق به گلزنی شود. کایپتان انگلیس روی پاس به جلوی بلینگام در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پس از عبور از مدافعان قرار گرفت و با ضربه پای چپ توپ را به گل تبدیل کرد.

1924282

بازی توسط انگلیس تا آخرین لحظات مدیریت شد و آن‌ها در نهایت توانستند این بازی را با نتیجه 3-1 به سود خود به پایان برسانند.

این رویارویی صد و پنجاهمین سالگرد اولین بازی ملی تاریخ بود. سال 1872 دیداری در بریتانیا بین تیم‌های ملی فوتبال اسکاتلند و انگلیس برگزار شد که آن رویارویی سرآغازی بر دیدارهای ملی فوتبال در تاریخ بود. این دیدار بدون گل به پایان رسیده بود.

دیدگاه‌ها