کد خبر : 1965088 | 22 شهریور 1402 ساعت 01:10 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

درخواست عجیب اسپالتی: به ما سخت نگیرید!

لوچانو اسپالتی پس از پیروزی 2-1 مقابل اوکراین، اولین موفقیت او روی نیمکت آتزوری، تاکید کرد که هواداران ایتالیا باید خوشحال باشند و خیلی به تیم سختگیری نکنند.

درخواست عجیب اسپالتی: به ما سخت نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید اولین بازی خود را در تساوی 1-1 در خارج از خانه مقابل مقدونیه شمالی انجام داد و برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود مستقیم به یورو 2024 به یک پیروزی در دیدار امشب نیاز داشت.
علیرغم اینکه آندری یارمولنکو بیشترین استفاده را از اشتباه دفاعی ایتالیا در سن سیرو داشت، به لطف دو گل داویده فراتسی، این پیروزی به دست آمد.

اسپالتی در کنفرانس خبر بعد از بازی گفت:"ما باید امشب خوشحال باشیم. نمی‌شود مدام حمله کرد و اجازه‌ی هر حرکتی را هم از حریف گرفت. ما فقط اجازه دادیم آنها چند موقعیت خطرناک ایجاد کنند. تیم فوتبال به خوبی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. اجازه دهید خیلی منفی نباشیم، زیرا این نیز منصفانه نیست."

اوکراین در نیمه دوم شروع به فشارهای خطرناکی کرد و جیانلوئیجی دوناروما را آزمایش کرد، اما مانوئل لوکاتلی هم در آن سمت تیر دروازه را برای آتزوری به لرزه درآورد.

1924307

اسپالتی در این مورد هم توضیح داد: "اوکراین در ضدحملات خوب عمل کرد، زیرا وقتی چیزی برای از دست دادن ندارید، بازیکنان بلند قد خود را جلو می‌برید، زیرا برای آنها مهم نیست که 2-1 یا 3-1 ببازند. برای اطمینان بیشتر باید گل‌های بیشتری می‌زدیم."

این اولین پیروزی برای اسپالتی پس از آن است که او با عجله به اردوی ایتالیا رفت تا جانشین روبرتو مانچینی شود که به طور ناگهانی در 13 آگوست استعفا داد. او در این باره گفت:"این 20 روز فشار زیادی تحمل کردم، اگرچه من از حمایت بزرگ فدراسیون برخوردار بودم."

ایتالیاایتالیا هم اکنون در گروه مقدماتی یورو 2024 با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد، هم امتیاز با اوکراین و مقدونیه شمالی است با یک بازی کمتر. انگلیس با 13 امتیاز از 5 بازی با اختلاف در صدر قرار دارد.

دیدگاه‌ها