کد خبر : 1965089 | 22 شهریور 1402 ساعت 01:22 | 35.1K بازدید | 8 دیدگاه

این ستاره برای توپ طلای بعدی استارت زده! (عکس)

جود بلینگام در بازی انگلیس مقابل اسکاتلند روند درخشان این فصل خود را ادامه داد.

این ستاره برای توپ طلای بعدی استارت زده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس امشب در دیداری دوستانه به مصاف اسکاتلند رفت و با نتیجه 3-1 به سود شاگردان گرت ساوت‌گیت به پایان رسید.

در این بازی که به مناسب صد و پنجاهمین سالگرد اولین بازی ملی تاریخ که بین اسکاتلند و انگلیس برگزار شد، یک بار دیگر جود بلینگام توانایی‌هایش را نشان داد.

1924313

بازیکن رئال مادرید پس از فرم درخشان در باشگاهش در تیم ملی هم توجهات را به خود جلب کرده است. او در این بازی موفق به گلزنی و ارسال پاس گل شد.

بلینگام پس از 35 دقیقه موفق شد در این بازی گلزنی کند. او روی اشتباه اندرو رابرتسون در محوطه جریمه اسکاتلند ارسالی که ناقص دفع شده بود را با شوت سرضرب به سمت چپ دروازه حریف فرستاد و شادی گل معروفش را اجرا کرد.

1924311

درخشش او در این بازی تا جایی ادامه یافت تا موجب گلزنی هری کین شود. بلینگام در دقیقه 67 در فضای بین مدافعان اسکاتلند هم تیمی خود را صاحب موقعیت مناسب گلزنی کرد که با ضربه پای چپ کین به ثمر نشست. همین عملکرد موجب شد بلینگام در پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کند.

او در این فصل با احتساب بازی‌های باشگاهی اکنون 6 بازی انجام داده و 6 گل هم ثمر رسانده که آمار چشمگیر و قابل توجهی به شمار می‌آید.

بلینگام در اولین فصل بازی برای رئال مادرید به ستاره غیرقابل جایگزین کارلو آنچلوتی تبدیل شده است. این ستاره در آخرین بازی رئال قبل از فیفادی گل برتری مقابل ختافه را به ثمر رساند تا همبازیانش برتری 2-1 را جشن بگیرند. او پس از گلزنی مقابل آلمریا و اتلتیک بیلبائو، در بازی خارج از خانه با سلتاویگو گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر رسانده بود.

1924312

اینطور که بلینگام با عملکردش نشان داده، بازیکن سابق دورتموند در رده باشگاهی و ملی ظاهراً هدف بزرگ کسب توپ طلا را در 20 سالگی دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها