کد خبر : 1965093 | 22 شهریور 1402 ساعت 04:05 | 22.3K بازدید | 10 دیدگاه

خبر بد از کرواسی برای پپ: این ستاره مصدوم شد

متئو کواچیچ، هافبک تیم ملی کروواسی در تمرینات با تیم ملی کرواسی مصدوم شده است.

خبر بد از کرواسی برای پپ: این ستاره مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه" کوواچیچ نتوانست تیم ملی را در بازی‌های مقابل لاتویا و ارمنستان در مقدماتی جام ملت‌های اروپا همراهی کند. به نظر می‌رسد او دچار مشکلی عضلانی شده است که باعث نیمکت نشینی او شد.

1924319

بعد از بازی تیم با لتونی گفته شد که او مشکل خاصی ندارد و برای بازی با ارمنستان در دسترس خواهد بود. حتی سرمربی تیم، زلاتکو دالیچ ادعا کرد که نیمکت نشینی او فقط برای احتیاط بوده است. اما بعد از نیمکت نشینی مجدد او در بازی مقابل ارمنستان هم، مشخص شد که مشکل او جدی‌تر و پیچیده‌تر است. وضعیت او باید با ام آر ای سنجیده شود و احتمالا 10 روز را هم دور از میادین سپری خواهد کرد که به معنی آن است که نمی‌تواند در اختیار باشگاه منچستر سیتی در بازی مقابل وستهم قرار بگیرد. 

کواچیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از چلسی به سیتی پیوست و تاکنون 6 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. عملکرد او در ابتدای بازی‌هایش برای سیتی چندان مثبت ارزیابی نشده و این مصدومیت هم شرایط را برای او پیچیده‌تر خواهد کرد.
قبل از سفر به وستهام، سیتی همچنین آمادگی دو بازیکن انگلیسی خود جان استونز و جک گریلیش که به دلیل مصدومیت، تیم ملی انگلیس را همراهی نکردند، ارزیابی خواهد کرد.

استونز از زمان شکست در فینال کامیونیتی شیلد در ضربات پنالتی مقابل آرسنال در ابتدای آگوست برای سیتیزن‌ها بازی نکرده است، در حالی که گریلیش اندکی قبل از پیروزی مقابل فولام قبل از فیفا دی مصدوم شد.

کوین دی بروین هم پس از انجام عمل جراحی همسترینگ برای مدتی طولانی غایب خواهد بود، اما سرمربی پپ گواردیولا قرار است روز چهارشنبه پس از بهبودی از عمل جراحی کمر به انگلیس بازگردد و ممکن است برای بازی مقابل وستهم در کنار زمین حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها