کد خبر : 1965147 | 22 شهریور 1402 ساعت 09:59 | 33.6K بازدید | 15 دیدگاه

آرزوی ستاره بایرن برای تیم ملی: این مربی اخراجی!

لروی سانه، ستاره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، مشتاق همکاری دوباره با یولیان ناگلزمان است.

آرزوی ستاره بایرن برای تیم ملی: این مربی اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف تیم ملی آلمان باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور در نهایت به این نتیجه برسند که بهتر است فلیک را از هدایت این تیم برکنار کنند. 

جستجو برای یافتن بهترین گزینه ممکن به عنوان جانشین او آغاز شده و هنوز به نتیجه نرسیده اما نام‌های بسیاری در طول چند روز اخیر مطرح شده که همگی شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی آلمان دارند. 

از مدت‌ها قبل هم بسیاری از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که ناگلزمان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی این کشور خواهد بود و این بار هم نام او به عنوان جدی‌ترین گزینه مطرح شده است. 

1677331

بسیاری به دلایل متفاوت با این انتخاب موافق یا مخالف هستند اما به نظر می‌رسد که سانه تمایل بسیاری به همکاری دوباره با این مربی جوان و این بار در تیم ملی دارد. 

این ستاره بایرن مونیخ پس از پایان بازی شب گذشته برابر تیم ملی فرانسه و در پاسخ به سوالی در این باره به اسپورت وان گفت: «یولیان مربی بسیار خوبی است. باید ببینیم که آیا این پست را قبول خواهد کرد یا نه. مطمئنا دیدن او و کار کردن دوباره با او بسیار خوب خواهد بود.»

این دو پیش از این در زمان حضور ناگلزمان در راس کادر فنی بایرن مونیخ با یکدیگر همکاری کرده بودند و شناخت کاملی از هم دارند.

دیدگاه‌ها