کد خبر : 1965163 | 22 شهریور 1402 ساعت 11:47 | 42.5K بازدید | 80 دیدگاه

توضیح سپاهان: با هیچ کس قرارداد ارزی نبستیم

باشگاه سپاهان طی نامه‌ای که به "ورزش سه" نوشته اعلام کرده با هیچ بازیکنی قرارداد ارزی امضا نکرده است.

توضیح سپاهان: با هیچ کس قرارداد ارزی نبستیم

به گزارش "ورزش سه"، در پی انتشار خبری مبنی بر ارزی بودن قرارداد دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان در سایت "ورزش سه" این باشگاه طی نامه‌ای وجود چنین مسئله‌ای را تکذیب کرده است.

در نامه‌ای که محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به پژمان راهبر سردبیر "ورزش سه" نوشته، آمده است: «به صورت رسمی اعلام می‌کنیم قرارداد هیچ کدام از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ارزی نبوده و مطالب عنوان شده در این خبر را به صورت کامل تکذیب می‌کنیم. همچنین لازم است یادآوری کنیم قرارداد بازیکن از باشگاهی دیگر دلاری است که دادگاه آن روز گذشته برگزار شده و این مورد در دیوان محاسبات بررسی شده است. امیدواریم کارگروه ناظر بر قراردادها پرونده این باشگاه متخلف را جهت بررسی و اقدامات انضباطی لازم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بفرستند.»

1924431

باشگاه سپاهان در شرایطی نسبت به قرارداد ارزی با دو بازیکن خود موضع گرفته که انتشار این خبر ناظر بر حکم کمیته انضباطی علیه این باشگاه بوده است. در بند اول توضیحات کمیته انضباطی درباره تخلفات باشگاه سپاهان اینطور نوشته است: «منوط ساختن مبلغ قرارداد دو بازیکن به تغییرات ارزی».

با این تفاسیر بدیهی است خبر مورد اشاره باشگاه سپاهان در وبسایت "ورزش سه" بر اساس موارد موجود در حکم کمیته انضباطی انتشار یافته است.

1924432
در حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی علیه باشگاه سپاهان مشخصا به مسئله پرداخت مبلغ قرارداد دو بازیکن با نرخ روز ارز اشاره شده است.

دیدگاه‌ها