کد خبر : 1965179 | 22 شهریور 1402 ساعت 12:51 | 25K بازدید | 15 دیدگاه

شکست سنگین شاگردان برانکو در آمریکا

شاگردان گرگ برهالتر موفق به کسب دومین پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های آسیایی شدند.

شکست سنگین شاگردان برانکو در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عمان که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ برعهده دارد، یک هفته پس از دیدار تدارکاتی مقابل فلسطین که موفق به کسب پیروزی دو بر یک شد، از ساعت 4 بامداد امروز چهارشنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه آلیانز فیلد ایالت مینسوتا مقابل تیم ملی آمریکا قرار گرفت.

شاگردان گرگ برهالتر 72 ساعت پس از انجام دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان که موفق به کسب پیروزی پُر گل سه بر صفر شدند، در مسابقه دوستانه مقابل یک تیم آسیایی دیگر که بامداد امروز صورت گرفت نیز توانستند یک برد دیگر به دست بیاورند و حریف خود را با چهار گل شکست بدهند.

1924458

تیم ملی آمریکا پس از حملات پیاپی در دقیقه 13 روی یک ریباند توسط فلوریان بالوگون موفق شد دروازه عمان را باز کند و گل اول را به ثمر رساند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ تا پایان نیمه نخست در جبران گل خورده ناکام بودند.

برندان آرونسون تعویضی گل دوم آمریکا را در دقیقه 60 به ثمر رساند و در دقیقه 79 نیز ریکاردو پپی که از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود، پاس در عرض جونز را با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

1924459

شاگردان برهالتر دو دقیقه پس از زدن گل سوم، روی نفوذ سریع کوین پاردس دیگر بازیکن تعویضی خود صاحب موقعیت شدند که ارسال تند و تیز و زمینی این بازیکن را خالد البریکی از مقابل تیرک اول با تکل اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا در نهایت این مسابقه تدارکاتی با پیروزی 4 بر صفر تیم ملی آمریکا مقابل عمان خاتمه پیدا کند.

تیم ملی آمریکا در شرایطی موفق به کسب برتری پُر گل مقابل شاگردان برانکو شد که در دو تقابل گذشته‌اش با تیم‌های آسیایی (ایران و ازبکستان) نیز توانسته بود به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها