کد خبر : 1965186 | 22 شهریور 1402 ساعت 13:17 | 44.4K بازدید | 40 دیدگاه

حیرت لوئیس سوارز از بی عدالتی بزرگ (عکس)

لوئیس سوارز باور نمی‌کرد داور بازی اکوادور-اروگوئه، در دقایق پایانی بازی، صحنه مشکوک به پنالتی را برای اروگوئه سوت نزند.

حیرت لوئیس سوارز از بی عدالتی بزرگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اکوادور بامداد امروز توانست در زمین خود با نتیجه 2-1 برابر اروگوئه پیروز شود. در این بازی ابتدا اروگوئه بود که پیش افتاد ولی میزبان در ادامه ورق را برگرداند و توانست دو گل بزند. انر والنسیا یک پنالتی را نیز برای اکوادرو از دست داد. اکوادور که بازی اول دور مقدماتی جام جهانی را به آرژانتین باخته بود، توانست در دومین بازی برنده شود هرچند به دلیل جریمه انضباطی همچنان در گروه صفر امتیازی است.

1924474

اتفاق مهم در دقایق پایانی بازی رخ داد زمانی که روی یک توپ ارسالی، گلر اکوادور برای دفع توپ اقدام کرد ولی برخوردی مشکوک به پنالتی با مهاجم اروگوئه داشت. 

او به وضوح بازیکن حریف را درون محوطه جریمه سرنکون کرد و در صحنه بعدی داور خطای بازیکن اروگوئه روی مدافع را گرفت تا خیال اکوادور راحت شود. عجیب اینکه VAR نیز نظر داور را تایید کرد تا برتری 2-1 اکوادور ثبت شود.

1924476

بلافاصله پس از سوت پایان، بازیکنان اروگوئه به سمت داور هجوم بردند تا در مورد آن صحنه مشکوک اعتراض کنند ولی طبعا کار از کار گذشته بود. لوئیس سوارز که این روزها به تیم ملی دعوت نمی‌شود نیز به این اتفاق واکنش منفی نشان داد.

1924478

سوارز با انتشار ویدیوی آن برخورد در صفحه اجتماعی خود نوشت: «باورنکردنی.»

دیدگاه‌ها