کد خبر : 1965190 | 22 شهریور 1402 ساعت 13:55 | 89.7K بازدید | 77 دیدگاه

رفتن به لاپاز بدون شانس بازی

حرکت تحسین برانگیز مسی در تیم ملی آرژانتین

لیونل مسی می‌دانست که در بولیوی به میدان نخواهد رفت ولی قید بازگشت به آمریکا را زد تا کنار هم تیمی‌هایش در آلبی‌سلسته باشد.

حرکت تحسین برانگیز مسی در تیم ملی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دیشب لیونل مسی را در بازی برابر بولیوی نداشت ولی بدون نابغه هم کار دشواری برای کسب برتری نداشت و توانست 0-3 برنده شود. قهرمان جهان در شب درخشش دی‌ماریا توانست سه گل به میزبانش بزند در حالی که لیونل مسی روی نیمکت حضور داشت. نام مسی وارد فهرست بازی هم نشده بود ولی او ترجیح داد هم تیمی‌هایش را از نزدیک حمایت کند.

1924485

طبق ادعای دیاریو اوله، مسی قصد داشت برابر بولیوی هر طور شده بازی کند ولی قبل از سفر به لاپاز پزشکان و کادر فنی به او هشدار دادند که حضور در این بازی برای او ریسک بزرگی خواهد بود. مسی پس از مصدومیت برابر اکوادور سه جلسه تمرینی نرم و بدون فشار داشت و کادر فنی ترجیح داد قبل از سفر به او فشار وارد نشود.

1924488

مسی به لاپاز رفت و در تمرین قبل از بازی نیز شرکت نکرد تا مشخص شود او در میدان حضور نخواهد داشت. در واقع مسی می‌دانست که شانسی برای بازی ندارد ولی با این حال دوست داشت کنار هم تیمی‌هایش باشد و آنها را از نزدیک حمایت کند. او می‌توانست به سرعت به آمریکا برگردد و تحت نظر پزشکان اینتر میامی قرار بگیرد ولی ماندن در تیم ملی را ترجیح داد.

دیدگاه‌ها