کد خبر : 1965194 | 22 شهریور 1402 ساعت 13:22 | 37.7K بازدید | 13 دیدگاه

مراسم معارفه دکو برگزار شد

از همه چیزم گذشتم تا به بارسلونا برگردم!

مراسم معارفه دکو، مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا، امروز به صورت رسمی و با حضور رسانه‌ها برگزار شد.

از همه چیزم گذشتم تا به بارسلونا برگردم!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه تیم مدیریت ورزشی جدید بارسلونا از دقایقی قبل آغاز شد تا هواداران این باشگاه با مدیران جدیدی که قرار است به رشد و پیشرفت این تیم کمک کنند آشنا شوند. 

این مراسم برای هواداران این تیم بسیار خوشایند است، چرا که یکی از اسطوره‌های این تیم در سال‌های نه چندان دور بار دیگر به بارسلونا برگشته تا به آنها در رسیدن به اهداف‌شان کمک کند. 

دکو چهره جدید تیم مدیریتی باشگاه بارسلوناست که در چند ماه اخیر هم در تلاش بوده تا این تیم را به بهترین شکل ممکن راهی فصل جدید کند و توافق با ژاوی برای امضای قرارداد جدید هم از بزرگ‌ترین دستاوردهای چند روز اخیر این مدیر جدید بارسا به حساب می‌آید. 

1924491

او صحبت‌هایش با خبرنگاران در این مراسم را به این شکل شروع کرد: «صبح بخیر. بازگشت به اینجا چیزی است که باعث می‌شود موهای تنم سیخ شود. اینجا باشگاهی است که وقتی بچه بودم رویای بازی با پیراهنش را داشتم. سال‌هایی که اینجا بودم چیزهای بسیاری درباره این باشگاه و معنای آن یاد گرفتم. 

وقتی از اینجا رفتم به مسیرم ادامه دهم اما این ارزش‌ها همیشه همراهم بودند. سبک تفکر حاکم بر بارسا همیشه با من بود. وقتی بازنشسته شدم، با بازیکنان و باشگاه‌ها کار کردم و به تیم‌های بسیاری مشاوره دادم. فرصت کار در پورتو و فلومیننزه را داشتم. خانواده و فرزندانم همیشه اولویت من بودند. 

بازگشت به اینجا تصمیم آسانی نبود، من از چیزهای مهمی که خودم ساخته بودم مانند شرکتم عبور کردم. کارمندان و افرادی که به من اعتماد داشتند را پشت سر گذاشتم. از فرزندانم دور شدم اما در نهایت این مسئولیت بسیار بزرگی برای من است. 

بزرگی این پروژه برای من ارزش و اهمیت بسیاری داشت و خیلی جذاب بود. از زمانی که خوان لاپورتا در انتخابات برنده شد، ما بسیار با هم صحبت کردیم. گاهی نظرم را به کار می‌گرفت و گاهی نه. من طرفدار اصلی انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی این تیم بودم. 

ما نیاز به زمان و تغییرات داریم تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم و ژاوی می‌تواند چنین کاری را انجام دهد. از زمان پیروزی لاپورتا در انتخابات، لحظاتی داشتیم که فوتبال در آن تعیین کننده نبود. این تیم بسیار رقابتی است. ما توانستیم دوباره در جایی باشیم که شایستگی آن را داریم. 

1924490

حضور در اینجا برای من باعث افتخار است. دوست دارم کار کنم و به همین دلیل این چالش را پذیرفتم. در چند ماه اخیر در کنار متئو و یوردی بودم. آنها افرادی فوتبالی هستند. ما چیزهای بسیاری درباره یکدیگر یاد گرفتیم. احترام زیادی برای متئو قائل هستم. او به تصمیم خودش راهش را ادامه داد. این باشگاه تصمیمی گرفت و به همین دلیل من اینجا هستم. ما پیشرفت بسیاری داشتیم. 

این که می‌بینم این باشگاه در حال همکاری با افراد فوتبالی مانند رافا یوسته است بسیار برایم خوشایند است. این کار بسیار جذابی است. ما در موارد مهمی پیشرفت کردیم. تیمی متعادل در چارچوب شرایط باشگاه داریم. سال گذشته تلاش بسیاری صورت گرفت تا بتوانیم به این تیم برویم.

این تیم توانایی رقابت دارد و این چیزی است که مربی می‌خواست. میزان دستمزدهای پرداختی هم کاهش پیدا کرده است. جدایی پیکه، آلبا و بوسکتس آسان نبود. آنها زحمت زیادی کشیده بودند و پیدا کردن جانشین برای آنها دشوار است اما ما در مسیر درستی قرار داریم. بودن در اینجا باعث افتخار من است.»

دیدگاه‌ها