کد خبر : 1965198 | 22 شهریور 1402 ساعت 13:40 | 34.5K بازدید | 15 دیدگاه

توقف مقابل مکزیک با گل‌های تماشایی؛

کار بزرگ ازبک‌ها پس از ایران و آمریکا

تیم ملی ازبکستان در دیداری جذاب مقابل مکزیک به تساوی پُر گل رسید.

کار بزرگ ازبک‌ها پس از ایران و آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سرکو کاتانچ پس از اینکه در فینال تورنمنت کافا مقابل ایران با یک گل شکست خوردند، در ابتدای این هفته نیز در یک مسابقه دوستانه برابر آمریکا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شدند، اما در آخرین بازی تدارکاتی به مصاف مکزیک رفتند، با وجود دریافت سه گل از باخت دوباره جلوگیری کردند.

تیم ملی ازبکستان از ساعت 3:30 بامداد امروز چهارشنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه مرسدس بنز آمریکا در دومین مسابقه تدارکاتی در فیفا دی مقابل مکزیک قرار گرفتند که این جدال جذاب با رد و بدل شدن 6 گل همراه بود.

1924496

ازبک‌ها در دقیقه 18 روی ارسال تماشایی عزیزبک تورمونگائف از جناح راست و ضربه سر بوبور عبدیخولیکوف به گل اول رسید، اما تیم مکزیک خیلی زود و سه دقیقه بعد روی یک پاس عالی از میانه زمین به پشت مدافعان ازبکستان و پاس در عرض روبرتو آلواردو توانست با شوت زمینی رائول خیمنز به گل تساوی دست یافتند.

در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود، شاگردان کاتانچ یک حمله خطرناک ترتیب دادند و توانستند در وقت‌های اضافه روی پاس کات‌بک اوتابک شوکوروف و شوت تورگونوبائف به گل دوم مقابل مکزیک دست پیدا کنند و برنده به رختکن بروند.

1924497

در نیمه دوم مکزیک با حمایت تماشاگرانش سراسر حمله شد و توانست در دقایق 80 و 88 دو گل توسط رائول خیمنز و اوریل آنتونا تعویضی بزند و کامبک شگفت‌انگیزی داشته باشد و در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرد، اما ازبک‌ها مثل نیمه اول بازهم در وقت‌های اضافه گلزنی کردند.

ازبکستان در دقیقه 2+90 صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین شد که شوت تماشایی اوتابک شوکوروف به زیر طاق دروازه را اوچوآ پس از عبور توپ از خط دفع کرد تا گل سوم این تیم به ثمر برسد و در نهایت بازی با تساوی 3 بر 3 خاتمه پیدا کند.

تیم ملی مکزیک در شرایطی به تساوی پُر گل مقابل ازبکستان دست یافت که 72 ساعت پیش از این مسابقه، در یک دیدار تدارکاتی دیگر برابر استرالیا قرار گرفته و برابر این تیم آسیایی هم به تساوی دو بر دو رسیده بود.

1924498

دیدگاه‌ها