کد خبر : 1965208 | 22 شهریور 1402 ساعت 14:40 | 44.9K بازدید | 29 دیدگاه

این بازیکن می خواهد شماره 9 رئال باشد

در رئال از رودریگو انتظارات زیادی دارند و خودش نیز معتقد است می تواند جای خالی کریم بنزما را پر کند ولی فعلا اوضاع بر وفق مراد او نیست.

این بازیکن می خواهد شماره 9 رئال باشد

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی بنزما که 100 روز از آن گذشته و عدم جذب امباپه، رئال مادرید تنها به سه مهاجم (رودریگو، وینیسیوس و خوسلو) و درخشش هافبک‌های گلزن خود مثل جود بلینگام تکیه کرده است. مصدومیت هر کدام از این‌ها مشکلات رئال را مضاعف می کند و این اتفاق در مورد وینیسیوس رخ داده است.

فعلا رئال توانسته غیبت وینی را با درخشش بلینگام پوشش دهد. ستاره برزیلی یک ماه دیگر نیز دور از میادین خواهد ماند.

1923976

در غیاب وینی، رودریگو باید گامی رو به جلو بردارد و این مهمترین چالش او در پنجمین فصل حضورش در رئال مادرید است. او این کار را با تیم ملی برزیل در غیاب وینی به خوبی انجام داد. جایی که جمعه گذشته در پیروزی تیمش مقابل بولیوی دبل کرد.

در این فصل ستاره سابق سانتوس همه بازی‌ها را از ابتدا شروع کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است، گلی که در هفته اول مقابل اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند. او در دیگر بازی ها موفق به گلزنی نشد علی رغم اینکه 15 شوت داخل چارچوب داشت. رودریگو معتقد است او باید شماره 9 جدید رئال باشد و اینکه قادر است جای خالی بنزما را پر کند.

1908857

او سال گذشته رکورد شخصی خود را با رئال مادرید بهبود بخشید و در 57 بازی، 19 گل به ثمر رساند. انتظار می‌رود این ستاره برزیلی حداقل تا بازگشت وینیسیوس که در ماه اکتبر خواهد بود، بار گلزنی رئال مادرید را به دوش بکشد و رکوردش را در پایان فصل بهتر کند.

1908987

جالب اینکه هشت گلی که رئال در چهار بازی زده با میانگین دو گل در هر بازی، تنها توسط چهار بازیکن به ثمر رسیده است: بلینگام، خوسلو، وینیسیوس و رودریگو. نه مدافعان و نه هیچ هافبکی غیر از جود، هنوز گل نزده اند..

دیدگاه‌ها