کد خبر : 1965226 | 22 شهریور 1402 ساعت 15:50 | 51.2K بازدید | 13 دیدگاه

لنگله بود که رد کرد

بارسا با النصر برای مدافع مازاد تمام کرده بود

بارسلونا پیشنهاد خوب النصر برای انتقال قرضی کلمنت لنگله را قبول کرده بود ولی این بازیکن تمایلی برای رفتن به لیگ عربستان نداشت.

بارسا با النصر برای مدافع مازاد تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از محاسن بزرگ بارسلونا در بازار تابستانی، دانستن نحوه فروش بازیکنان در بهترین زمان و با بهترین قیمت بود. بارسا امسال مجموعاً 78.4 میلیون یورو از این ناحیه درآمد داشت. رقمی بسیار مهم با در نظر گرفتن مشکلات مالی که باشگاه در سال‌های اخیر پشت سر گذاشته است. و این رقم می‌توانست حتی بیشتر از این باشد زیرا بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات گزینه انتقال لنگله با رقمی بالاتر را داشت.

1910339

باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی از النصر برای جذب این مدافع فرانسوی دریافت کرد. باشگاه عربی حاضر شد برای انتقال قرضی لنگله مبلغ هشت میلیون پرداخت کند و کل دستمزد او را که بیش از 12 میلیون یورو در سال بود را نیز به عهده بگیرد. اگرچه صحبت از 16 میلیون یورو شده بود، اما واقعیت این است که این بازیکن فرانسوی 12 ملیون یورو در هر فصل دریافتی داشت.

1918759

اما این انتقال انجام نشد چون لنگله تمایلی برای رفتن به عربستان نداشت. او منتظر بود تا پیشنهاد یک باشگاه اروپایی برسد. برای بارسلونا پیشنهاد النصر بسیار خوب بود، اما آنها همچنین نمی‌خواستند روی بازیکنی که رفتارش با باشگاه همیشه عالی بود، فشار زیادی وارد کنند. وقتی از او خواسته شد حقوقش را کاهش دهد، او هیچ مخالفتی نکرد و سال قبل نیز بی حرف و حدیث قرضی به تاتنهام رفت.

در روزهای پایانی بازار، باشگاه‌های مختلفی مانند سویا و بتیس به لنگله علاقه مند بودند و در نهایت، تیمی که او انتخاب کرد، استون ویلا در لیگ برتر بود؛ باشگاهی که به مدت یک فصل به صورت قرضی و بدون گزینه خرید به آن رفت.

دیدگاه‌ها