کد خبر : 1965232 | 22 شهریور 1402 ساعت 16:12 | 53.1K بازدید | 33 دیدگاه

المپیکو آماده رونمایی از سردار آزمون (عکس)

سردار آزمون این روزها به طور کامل در تمرینات گروهی رم شرکت می‌کند و به نظر می‌رسد مشکلی برای انجام اولین بازی در ترکیب این تیم نخواهد داشت.

المپیکو آماده رونمایی از سردار آزمون (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقفه بازی‌های ملی بهترین زمان ممکن بود تا سردار آزمون به شکل کامل مصدومیتی که در جریان تمرینات پیش فصل بایرلورکوزن برای او به وجود آمده بود را پشت سر بگذارد. آزمون طی چند روز اخیر در تمرینات گروهی تیم جدیدش یعنی رم حاضر شده و از آمادگی کاملی هم برخوردار بوده است.

رم در این فصل شروع ناامید کننده‌ای داشته و در سه بازی ابتدایی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و همین موضوع باعث شده که فشارها روی ژوزه مورینیو و تیمش به اوج خود برسد اما سرمربی پرتغالی امیدوار است با اضافه شدن بازیکنانی نظیر روملو لوکاکو و همین سردار آزمون شرایط را در ادامه فصل تغییر دهد.

1924582

در همین راستا صفحه اینستاگرام رم که نشان داده علاقه زیادی به سردار آزمون دارد یک بار دیگر از تمرینات این تیم تصاویری را به اشتراک گذاشته که عکس سردار آزمون در اسلاید اول آن قرار دارد. اینستاگرام باشگاه رم با اشاره به نزدیک بودن دیدار برابر امپولی یک بار دیگر نشان داده که ستاره ایرانی کاملاً به آمادگی رسیده و احتمالاً چهار روز دیگر اولین بازی خود را در ترکیب جالوروسی آن هم در المپیکو انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها