کد خبر : 1965234 | 22 شهریور 1402 ساعت 16:45 | 46K بازدید | 55 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

تصمیم بزرگ ژاوی برای شروع قدرتمندانه در CL

حالا که اولین وقفه بازی‌های ملی در این فصل به پایان رسیده، ژاوی باید تصمیم بگیرد که برای بازی‌های پیش روی بارسا در لالیگا و به خصوص در لیگ قهرمانان از چه مهاجمانی استفاده کند.

تصمیم بزرگ ژاوی برای شروع قدرتمندانه در CL

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، تا به امروز، ژاوی در چهار هفته ابتدایی لالیگا از ترکیبی با چهار هافبک استفاده کرده و لواندوفسکی را با یک مهاجم دیگر در خط حمله گذاشته است. بارسا شنبه میزبان بتیس است و سه شنبه نیز در لیگ قهرمانان پذیرای انتورپ خواهد بود و باید دید ژاوی از سیستم 2-4-4 در این دو بازی استفاده خواهد کرد یا خیر. اینکه چه مهاجمانی به زمین بروند نیز نقطه ابهام است.

1923492

مهاجم لهستانی در هر چهار بازی لیگ به میدان رفته و از انجام دو بازی برای لهستان می‌آید. در یکی دو گل زد اما در بازی دوم برابر آلبانی بدون گل ماند. لامین یامال دو بازی برای اسپانیا انجام داد که در اولی برابر گرجستان موفق به گلزنی نیز شد. مثل فران تورس که برای اسپانیا مقابل قبرس دبل کرد. 

1923260

نکته عجیب در مورد تورس این است که او تاکنون برای بارسا در این فصل از ابتدا کار را شروع نکرده است. هر دوی آنها می‌توانند شروع کننده باشند، همچنین رافینیا که یک گل مقابل بولیوی زد و یک پاس گل داد. ژوائو فلیکس هم برای پرتغال مقابل لوکزامبورگ موفق به گلزنی شد. بارسا به خصوص نیاز به شروعی قدرتمندانه در لیگ قهرمانان دارد و کار ژاوی برای انتخاب مهاجم در این دو بازی ساده نخواهد بود.

دیدگاه‌ها