کد خبر : 1965245 | 22 شهریور 1402 ساعت 17:41 | 42.4K بازدید | 39 دیدگاه

توصیه مهم به نابغه بارسا: مراقب رفیق ناباب باش!

سائول نیگز، ستاره اتلتیکو مادرید و لاروخا، می‌گوید لامین یامال، پدیده فوتبال این کشور، می‌تواند به یک اسطوره تبدیل شود، ولی باید مراقب اطرافیانش باشد تا از راه راست منحرف نشود!

توصیه مهم به نابغه بارسا: مراقب رفیق ناباب باش!

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال، ستاره 17ساله بارسلونا، از زمانی که توسط ژاوی به تیم اول باشگاه وارد شد به یکی از درخشان‌ترین پدیده‌های دنیای فوتبال تبدیل شده است.

یامال در دو بازی اخیر تیم ملی اسپانیا در فیفادی سپتامبر اولین بازی‌هایش برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا را هم انجام داد و چند رکورد شکست. یامال به جوان‌ترین ملی‌پوش تاریخ اسپانیا و جوان‌ترین گلزن فوتبال ملی این کشور تبدیل شد و دیشب در بازی مقابل گرجستان از ابتدا وارد زمین شد تا جوان‌ترین بازیکن فیکس تاریخ لاروخا لقب بگیرد.

1924605

سائول نیگز، هافبک اتلتیکو مادرید، امروز به ستایش از یامال پرداخت و گفت او بدون تردید در آینده می‌تواند به یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال تبدیل شود، ولی این یک شرط مهم دارد: نیگز به پدیده بارسا توصیه کرد مراقب اطرافیانش باشد و با دورکردن رفقای ناباب اجازه ندهد کسی او را از مسیر درست منحرف کند.

هافبک دفاعی اتلتیکو گفت: "یامال بدون شک در آینده می‌تواند یکی از بزرگان تاریخ فوتبال بشود، ولی باید خیلی حواسش را جمع کند. رفقای ناباب می‌توانند هر ستاره جوانی را از مسیر درست منحرف کنند. رسانه‌ها هم باید او را راحت بگذارند. اجازه بدهید بازی خودش را بکند و بیش از حد تحت فشار قرارش ندهید".

نیگز در پاسخ به این سوال که آیا امسال اتلتیکو را مدعی قهرمانی لالیگا می‌داند گفت: "الان برای این حرف‌ها زود است. باید در اواخر فصل ببینیم تیم چه جایگاهی دارد و مدعی هست یا نه".

دیدگاه‌ها