کد خبر : 1965254 | 22 شهریور 1402 ساعت 18:39 | 189.8K بازدید | 205 دیدگاه

در دنیای فناوری هم از اسطوره آرژانتینی حرف می‌زنند

تبلیغ خاص اپل برای مسی: برنده توپ طلا مشخص شد!

دیده شدن نام لیونل مسی در مراسم رونمایی از گوشی همراه آیفون 15 و قرار گرفتن عدد 8 کنار نام او بازتاب‌های زیادی داشته است.

تبلیغ خاص اپل برای مسی: برنده توپ طلا مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم رونمایی از گوشی همراه جدید آیفون که امروز توسط کمپانی اپل برگزار شد یکی از پربیننده‌ترین مراسم‌های اخیر دنیای فناوری بود. بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری این مراسم را به صورت زنده تماشا می‌کردند.

اما کمپانی اپل در جریان این مراسم اشاره ظریفی به لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی، کرد که بازخوردهای وسیعی داشته است. اشاره به نام مسی در مراسم رونمایی از آیفون 15 نمی‌تواند اتفاقی باشد، چرا که اپل در جریان انتقال اسطوره آرژانتینی به باشگاه اینترمیامی نقش مهمی داشت و به نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد از لئو مسی به عنوان چهره اول تبلیغاتی‌اش استفاده کند.

1924619

گفته می‌شود در قراردادی که بین مسی و اپل امضا شده ستاره آرژانتینی از افزایش قابل توجه درآمد اپل ناشی از افزایش تصاعدی بینندگان اپل‌تی‌وی سود دریافت می‌کند.

بولت پرسپولیس نام مسی بر صفحه نمایش مراسم رونمایی از آیفون 15

امروز که اپل در حال معرفی گوشی جدید خود به دنیای فناوری بود در میانه مراسم اسلایدی روی پرده به نمایش درآمد که نام مسی بر آن خودنمایی می‌کرد. در این تصویر نوتیفیکیشنی روی پرده ظاهر شد که نشان می‌داد در بازی اینترمیامی و آتالانتا گلی به ثمر رسیده است.

این قابلیت اولین بار در آیفون 14 معرفی شده و به داینامیک آیلند موسوم است. با دقت در تصویر مشخص بود که لیونل مسی در بازی تیمش اینترمیامی مقابل آتالانتا در دقیقه 8 گل زده است. بعد از گذشت چند ثانیه همه توجه‌ها به نام مسی و به عدد 8 مقابل اسم او بود.

1924621

بازی دو تیم که به آن اشاره می‌شد در ماه جولای برگزار شده بود و دومین بازی لیونل مسی برای تیم آمریکایی‌ بود. مسی در ادامه یک گل دیگر هم وارد دروازه آتلانتا کرد و این بازی با پیروزی 4-0 اینترمیامی به پایان رسید.

بولت استقلالبرنده توپ طلا مشخص شد: این خرافات نیست!


به محض دیده شدن نام مسی بر پرده مراسم رونمایی آیفون 15 این اتفاق بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. به خصوص قرار گرفتن عدد 8 کنار نام او باعث شد صحبت‌های خرافی زیادی مطرح شود. عده زیادی از دوست‌داران مسی می‌گویند اپل با این کار خواسته اعلام کند برنده هشتمین توپ طلا از همین حالا مشخص شده و او کسی جز لئو مسی نیست.

1923067

بخش دیگری از بازتاب‌ها به همکاری اپل و مسی اشاره کرده و می‌گویند بزرگترین برند دنیای تکنولوژی در مراسم معرفی جدیدترین محصولش از بزرگترین برند دنیای فوتبال استفاده کرده است.

دیدگاه‌ها