کد خبر : 1965260 | 22 شهریور 1402 ساعت 19:21 | 43K بازدید | 51 دیدگاه

مگر می‌شود به او افتخار نکرد: مسی هنوز عاشق ماست!

دیبو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، می‌گوید آلبی‌سلسته به کاپیتانش، لئو مسی، بیش از پیش افتخار می‌کند که با وجود مصدومیت تیم را در سفر به بولیوی تنها نگذاشت.

مگر می‌شود به او افتخار نکرد: مسی هنوز عاشق ماست!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دقایق پایانی دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل اکوادور به دلیل احساس ناراحتی تعویض شد و در نهایت مشخص شد که او نمی‌تواند در بازی بعدی مقابل بولیوی به میدان برود.

1924635

اما مسی به جای اینکه اردوی آرژانتین را ترک کند و به میامی برگردد ترجیح داد به هم‌تیمی‌هایش به شهر لاپاز پرواز کند و در دیدار دیشب کنار تیم بماند. دیدار با بولیوی همیشه برای تیم‌های آمریکای جنوبی دشوار است، چرا که استادیوم شهر لاپاز در ارتفاع 3600 متر از سطح دریا قرار دارد و بازی را بسیار سخت می‌کند.

1924636

دیبو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، بعد از پیروزی 3-0 این تیم مقابل بولیوی به ستایش از این رفتار لئو مسی پرداخت و گفت: "کاری که لئو کرد یعنی اشتیاق، یعنی عطش. کاپیتان می‌توانست به خانه برگردد، ولی ترجیح داد کنار ما بماند. مگر می‌شود به او افتخار نکرد. ما حالا بیشتر از هر زمان دیگری به لئو افتخار می‌کنیم. او همچنان عاشق ماست. من از اینکه پشت سر لئو مسی و این بچه‌ها درون دروازه می‌ایستم به خودم می‌بالم".

دروازه‌بان آرژانتین درباره استقبال گرم هواداران بولیوی از کاروان آرژانتین و مسی گفت: "معمولا مردم بیرون از آرژانتین من را خیلی دوست ندارند. ولی مردم بولیوی غافلگیرم کردند. آنها اسمم را فریاد می‌زدند و من برای این کشور احترام زیادی قائلم".

دیدگاه‌ها