کد خبر : 1965287 | 22 شهریور 1402 ساعت 21:49 | 87K بازدید | 35 دیدگاه

گزینه استقلال منتظر یک تلفن از آلمان: زنگ نمی‌زنند!

فلیکس ماگات که خودش را نامزد جانشینی هانسی فلیک در تیم ملی آلمان می‌داند در یک مصاحبه گفت چشمش به تلفن فدراسیون این کشور است، ولی تلفنش زنگ نمی‌خورد!

گزینه استقلال منتظر یک تلفن از آلمان: زنگ نمی‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس ماگات، سرمربی کهنه‌کار آلمانی، در روزهای اخیر به صراحت اعلام کرد که خودش را نامزد مناسبی برای هدایت تیم ملی این کشور می‌داند.

با اینکه ماگات در واقع خودش را به فدراسیون آلمان پیشنهاد کرده بود، اما مشخص است تا این لحظه کسی با او تماس نگرفته است.

در ماه‌های گذشته شایعاتی درباره استخدام ماگات توسط دو باشگاه ایرانی مطرح شد. ابتدا گفته می‌شد سپاهان او را در نظر گرفته است. در نهایت از ماگات به عنوان گزینه فتح‌الله‌زاده، رئیس سابق استقلال، یاد شده و گفته شد او قصد داشته بعد از اخراج ساپینتو این مربی آلمانی را به تهران بیاورد.

1924695

ماگات امروز در مصاحبه‌ای با اشپورت‌شاو گفت: "من الان در تعطیلات هستم ولی تلفنم زنگ نخورده است. دارم خستگی در می‌کنم تا اگر در آینده بخواهم مسئولیتی قبول کنم در آمادگی کامل باشم".

این مربی آلمانی در ادامه گفت: "ببینید، تلفن من آماده است تا اگر کسی بخواهد زنگ بزند. طبیعی است که برای استخدام یک نفر در هر سمتی که می‌خواهد باشد دو طرف اول باید صحبت کنند تا شرایط هم را بفهمند".

ماگات در ادامه صحبت‌هایش بار دیگر از علاقه‌اش برای پذیرفتن هدایت مانشافت گفت: "اگر آنها زنگ بزنند و من را به عنوان مربی تیم ملی بخواهند، حتما به این موضوع فکر می‌کنم چون معتقدم توان به عهده گرفتن این مسئولیت را دارم".

دیدگاه‌ها