کد خبر : 1965319 | 23 شهریور 1402 ساعت 00:32 | 22.9K بازدید | 16 دیدگاه

حمایت قاطع ملی‌پوش مونزا از دوناروما

اتفاق تلخی که در میلان عادی شده است!

متئو پسینا، مدافع ملی پوش مونزا، به حمایت از جانلوئجی دوناروما پرداخت که در بازی مقابل اوکراین هو شد.

اتفاق تلخی که در میلان عادی شده است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا برای دومین بار بعد از انتقال جانلوئیجی دوناروما از میلان به پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه سن سیرو با حضور این دروازه‌بان به میدان رفت. هواداران میلان در این دیدار هم هر بار که دوناروما صاحب توپ می‌شد بدون توجه به اینکه او نماینده تیم ملی کشورشان است این بازیکن را هو می‌کردند.

1924743

واکنش‌ها به این اتفاق متفاوت بود. داویده فراتزی، یکی از بازیکنان ایتالیا، آن را شرم‌آور و تکان دهنده دانست. با این وجود لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، تاکید کرد که هیچ کس حق ندارد به هواداران بگوید که نباید اعتراض کنند.

متئو پسینا، مدافع ملی پوش مونزا، معتقد است که بازی در میان اعتراض هواداران بسیار سخت است: "بازی کردن در چنین جوی هرگز آسان نیست و همان‌طور که مربی گفت باید بازیکنان را تشویق کنیم. ما این جا نماینده کشورمان هستیم و هدف همگی‌مان یکسان است."

به نظر می رسد که که دوناروما دیگر از این توهین ها ناراحت نمی شود چرا که کم کم برایش عادی شده اند. پسینا با اشاره به شخصیت بالای دورناروما گفت: "همه دورناروما را می شناسند؛ شخصیت او فراتر از سنش است. او جزء سه دروازه‌بان برتر حال حاضر دنیاست که نشانگر سطح فنی بالایش است."

دیدگاه‌ها