کد خبر : 1965329 | 23 شهریور 1402 ساعت 08:53 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

مصدومان یوونتوس به دیدار بزرگ می‌رسند

مصدومان یوونتوس کم‌کم به ترکیب این تیم برمی‌گردند تا برای بازی مقابل لاتزیو آماده شوند.

مصدومان یوونتوس به دیدار بزرگ می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه‌زا و فدریکو گاتی روز چهارشنبه با هم‌تیمی‌های خود در یوونتوس تمرین کردند؛ بنابراین انتظار می‌رود روز شنبه مقابل لاتزیو بتوانند تیم‌شان را همراهی کنند.

بیانکونری‌ها خود را برای بازی آتی سری آ مقابل لاتزیوی مائوریتزیو ساری در ورزشگاه آلیانز آماده می کنند. برخی از بازیکنان بعد از بازی‌های ملی به تورین بازگشته‌اند و کیه‌زا و گاتی روز گذشته با این اعضای تیم در کونتیناسا تمرین کردند.

1924756

کیه‌زا هفته گذشته به دلیل یک مشکل جزئی عضلانی از ترکیب ملی  ایتالیا خارج شد. گاتی هم در بازی مقابل مقابل امپولی قبل از فیفا دی، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود.

اولین گروه از بازیکنانی که در اردوی تیم های ملی‌شان بودند، به تیم بازگشتند، از جمله آرکادیوش میلیک، وویشک شزنی، فیلیپ کاستیچ، دوشان ولاهوویچ و ساموئل ایلینگ جونیور. فدریکو کیه زا و فدریکو گاتی بعد از ریکاوری نسبی از مصدومیتشان با این گروه کار کردند.

1924757

جلسه تمرینی صبح دیروز شامل تمرینات تکنیکی و تاکتیکی به تفکیک پست بود، با کار روی فاز دفاعی، بازی توسط مدافعان، در حالی که هافبک‌ها و مهاجمان روی برنامه‌های هجومی خود کار می‌کردند.
امروز کل تیم یک تمرین عصرگاهی کامل را برای آماده شدن برای بازی شنبه برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها