کد خبر : 1965363 | 23 شهریور 1402 ساعت 09:47 | 20.3K بازدید | 13 دیدگاه

پیش‌بینی عجیب اسطوره میلان: حمایت از اینتر!

فرانکو بارسی، اسطوره باشگاه میلان، معتقد است که اینتر شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دلامادونینا دارد.

پیش‌بینی عجیب اسطوره میلان: حمایت از اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ ایتالیا باید روز شنبه در دیداری حساس و تماشایی روبروی اینتر قرار بگیرد. 

این بازی همیشه از حساسیت و جذابیت بسیاری برخوردار است اما برگزاری آن در اوایل فصل و در شرایطی که این دو تیم تنها تیم‌هایی هستند که موفق شدند پس از گذشته سه هفته از شروع فصل جدید در تمامی دیدارها به پیروزی برسند باعث شده که حساسیت آن بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

بارسی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره این وضعیت اظهار داشت: «شاید برای برگزاری این بازی کمی زود باشد اما ما این وضعیت را پذیرفتیم. این دو تیم در شرایط بسیار خوبی هستند. اینتر همیشه میلان را آزار داده است. 

1916236

بازیکنان و هواداران میلان به خوبی از شرایطی که ممکن است پیش بیاید مطلع هستند. با این حال، همه سعی خواهند کرد که بهترین نمایش را ارائه دهند و اعتماد به نفس داشته باشند. همه ما می‌دانیم که دربی همیشه  غیرقابل پیش‌بینی است. 

با این حال نباید فراموش کنیم که میلان تغییرات زیادی داشته و نباید انتظار داشت که همه خیلی زود با این شرایط سازگار شوند. اینتر مدعی اصلی پیروزی در این بازی است اما میلان هم دوست ندارد عقب بکشد و باید خودش را نشان دهد.»

دیدگاه‌ها